Naslov članka: Cineplexx East - Vodeći kino prikazivač u ovom dijelu Europe dolazi u Zagreb (p)

VODEĆI KINO PRIKAZIVAČ
U OVOM DIJELU EUROPE
KONAČNO DOLAZI U ZAGREB!

CINEPLEXX EAST
OTVARA SE DANOM HRVATSKOG FILMA
29. OŽUJKA 2012. GODINE!

Cineplexx, vodeći kino prikazivač u ovom dijelu Europe, ovoga proljeća konačno dolazi i u Zagreb! Nakon što su prošle godine otvorili dva multipleksa u Splitu i u Osijeku, kino s najsuvremenijom digitalnom i 3D tehnologijom krajem ožujka otvorit će se i u glavnom gradu u sklopu trgovačkog centra City Center One na Žitnjaku. Bit će to već četvrti po redu multipleks kojeg su u zajedničkoj investiciji otvorili austrijski partner Cineplexx i hrvatski partner Continental grupa.

Cineplexx East otvorit će se uistinu posebnom i dosad neviđenom prigodom – „Danom hrvatskog filma“ na kojoj će se okupiti svi predstavnici hrvatske filmske industrije od redatelja, producenata, glumaca, scenarista i svih ostalih koji svojim doprinosima i radom podupiru i stvaraju domaću filmsku produkciju. Svi zajedno svojom prisutnošću u velikom lobbyju otvorit će prvo Cineplexx kino u Zagrebu opremljeno najmodernijom tehnologijom i udobnim sjedalima. U sklopu otvorenja novog zagrebačkog multipleksa očekuju nas razne besplatne projekcije hrvatskih filmova novije produkcije.

Nakon što su 2008. godine potpisali Joint Venture ugovor o suradnji, hrvatski distributer Continental film (koji se nalazi u sklopu Continental grupe) i vodeći austrijski kino prikazivač Cineplexx krenuli su u širenje brenda ovog kino prikazivača u Hrvatskoj, ali i u ostatku regije. U roku od samo tri godine otvoreni su multipleksi u Splitu, Osijeku, Beogradu, Kragujevcu i Podgorici. Također je finaliziran ugovor i za otvorenje prvog multipleksa u Skoplju koji će sa svojim radom započeti u rujnu ove godine.

Movieplex Zagreb, smješten u Centru Kaptol u središtu Zagreba, otvoren je u svibnju 2008. godine i do danas se profilirao u kino namijenjeno publici svih kategorija – od najmlađih do najstarijih i najzahtijevnijih. Sa svojim konstantno drugačijim kino repertoarom od ostalih multipleksa (revija Filmomanija, ZagrebDox, prijenosi koncerata, opera, baleta, nogometnih događanja i ostalog), Movieplex Zagreb rado je posjećeno kino za sve one koji, pored filmskih blockbuster naslova, uživaju i u malo drugačijem kino programu.

Cineplexx Split (City Center One) i Cineplexx Osijek (Avenue Mall) službeno su otvoreni u proljeće 2011. godine, a publika je u vrlo kratkom roku prepoznala njihovu kvalitetu i vrlo dobro prihvatila pravo osvježenje na polju kino prikazivaštva u Hrvatskoj. Dvorane Cineplexxa u ova dva grada rado su posjećene, a kino svojim stalnim akcijama održava razinu vrhunske kvalitete kakvu naša publika i zaslužuje.

Cineplexx East svojom kvalitetom, ponudom i uslugama bit će svakako najmodernije kino u Zagrebu, ali će spadati i u sam vrh ostalih multipleksa u Europi općenito. Uz 150 filmskih naslova godišnje, Cineplexx East prikazivat će najnovije filmske hitove velikih holivudskih kompanija.

Uz potpuni 3D doživljaj, iznimnu kvalitetu slike na velikom platnu, udobne dvorane i bogatu ponudu najpoznatijih filmskih naslova za svačiji ukus, Cineplexx Žitnjak donosi i brojne druge pogodnosti za svoje posjetitelje. Među njima su i program sakupljanja nagradnih bodova, kartice za vjernost, nagradne igre, razne promocije, posebni programi tijekom obiteljskih dana (Family Day), poseban dan u mjesecu za posjetiteljice (Ladies Night), besplatan parking, najsuvremenija web stranica za rezervaciju karata i detaljan pregled kino programa te još mnogo toga.

Nakon svečanog otvorenja multipleks Cineplexx East postat će četvrto Cineplexx kino u Hrvatskoj, čime će se broj multipleksa ovog kino prikazivača u našoj regiji popeti na respektabilnu brojku od njih 7. Pridodamo li tome još planirani multipleks u Makedoniji te kina koja već godinama rade u Austriji i Italiji, nesumnjivo je da se sa svoja sveukupno 34 multipleksa Cineplexx već danas s pravom smatra vodećim kino prikazivačem jugoistočne Europe!

O Cineplexxu
Tvrtka Cineplexx Kinobetriebe GmbH osnovana je 1993. godine kao tvrtka-kći kompanije Constantin Film-Holding GmbH, kojom upravlja austrijska obitelj Langhammer. Tijekom 90-tih godina prošlog stoljeća Cineplexx se počeo razvijati u Austriji, a tvrtka Constantin Film prepoznala je trend razvoja multipleks kina. Trenutno Cineplexx u Austriji operira sa 27 vrhunsko opremljenih multipleksa, a kasnih 2000-tih započeo je svoje širenje i u ostale države jugoistočne Europe. Tako su otvorili kina u Italiji (Bolzano), Crnoj Gori (Podgorica) i Srbiji (Beogradu). 2011. godine Cineplexx je stigao i u Hrvatsku, najprije u Osijek, a nedugo potom i u Split. Upravo zbog svog razvoja u druge zemlje, danas se Cineplexx s pravom smatra vodećim kino prikazivačem u ovom dijelu Europe, ali i jednim od najjačih kino prikazivača u Europi općenito. Sa svoja 34 multipleksa i još nekoliko njih u planu za otvorenje u sljedećih godinu dana Cineplexx će nastaviti sa svojim daljnjim razvojem i širenjem najmodernijih i najudobnijih multipleksa u Europi. Za više informacija posjetite http://www.cineplexx.at/ .

O Continental filmu
Continental film osnovan je 1991. godine u Zagrebu i prva je privatna tvrtka koja je potpisala ugovor za distribuciju filmova u Hrvatskoj i Sloveniji s jednom holivudskom kompanijom - tadašnjim Columbia TriStar Pictures. Danas se u portfelju Continental filma nalaze ugovori sa sljedećim kompanijama: Walt Disney Company, Sony Pictures Releasing International, Walt Disney Home Entertainment, 20th Century Fox Home Entertainment, Warner Brothers Home Entertainment i BBC Worldwide Limited. Od svog je osnutka Continental film uvelike proširio svoju djelatnost te se danas naziva Continental grupom. Za više informacija posjetite http://www.continental-film.hr/ .

Autor članka je F.I.L.M