Logo


Naslov članka: Čarobni 'Izlog' Nataše Rajković i Bobe Jelčića ponovno oživioi! (p)
Podnaslov:
Autor:
Wednesday 11 May 2011 - 00:00:11

Izvedbe predstave autorskog dvojca Rajković/Jelčić pod nazivom "Izlog" ponovno su na repertoaru 11.,13.,18 i 19. svibnja na lokaciji Tratinska 52 s početkom u 19 sati.

Predstava je nastala u produkciji ZKM-a.

Cijena ulaznice je 60 kn, a možete ju kupiti na blagajni ZKM-a radnim danom od 10 do 20h te sat vremena prije početka predstave u Tratinskoj 52. Dodatne informacije o ulaznicama potražite na www.zekaem.hr



IZLOG

Autori: Nataša Rajković i Bobo Jelčić
Režija: Nataša Rajković i Bobo Jelčić
Glume: Zlata Huljev Biondić, Đurđa Biondić, Nenad Borović, Maja Bosnić, Vjekoslav Domini, Zvonimir Drenški ,Zdenka Gender, Slavica Hruškar, Krešo Hruškar, Jerko Marčić, Vesna Kobeščak-Mijalić, Slavko Mijalić, Rajka Petrinović, Marija Poturić, Želimir Sappe, Alemka Sappe, Mladen Šoštarić i Katarina Vukadin.
Kostimografija: Zagrebačko kazalište mladih
asistentica režije: Ana Suntešić
Fotografija: Demirel Pašalić
Grafički dizajn: Roberta Bratović i Nina Bačun

Proslavljeni autorski dvojac, Nataša Rajković i Bobo Jelčić, godinama mijenja sliku hrvatskog kazališta svojim projektima, u kojima istražuju odnos između stvarnosti i teatra svjedočeći o krhkosti njihovih granica. Mnogo puta nagrađivane predstave Nataše Rajković i Bobe Jelčićića izvođene su na mnogobrojnim europskim kazališnim festivalima, u gotovo svim europskim teatarskim metropolama i u posljednjem desetljeću postale su zaštitnim znakom hrvatskog kazališta na europskim kazališnim zemljovidima.


O IZLOGU

I dok sjediš u izlogu napuštenog dućana i prizori se nižu po logici uličnog događanja, a ti sam sebi stvaraš objašnjenja, zapravo stvaraš vlastitu priču ili ti se ona sama nameće pa si je prisiljen stvarati. Ulica ne gubi uobičajenu aktivnost, i ta se aktivnost, koju nazivamo zaposlenost ili prometnost nesmetano odvija kao i onda kad mi nismo prisutni: No, kako si postavljen u poziciju, usmjeren da je promatraš doživljavaš je drugačijom nego inače ili je vidiš onakvom kakvom je do sad nisi primjećivao.

Ono što je po sebi nepatvoreni simbol stvarnosti , dakle ulica premještanjem perspektive, ili sugeriranim fokusom na nju, poprima upravo tom inverzijom značajke teatarskog događaja, gdje se zbog našeg položaja promatrača, i sugestije da ono što promatramo nosi neko za nas bitno značenje, sve ono što po sebi nije teatar pretvara u teatarski događaj poput svakog drugog teatarskog događaja koji sadrži i glumce i događajnost i suigru i, naravno, klasičnu podjelu na scenu i gledalište.

Čini se kao da ono što inače u svojoj širini ne sublimira u zatvorenu cjelinu, vapi za tim da bude primijećeno i da samo sobom progovori te da se barem u našem dojmu zatvori u mogući kontinuirani slijed. Ta mogućnost da skrene pozornost na sebe je činjenica koju teatar sve manje može zanemariti. Ili, točnije, nešto što ga tjera da se zamisli nad sobom - poručuju autori projekta.


Autor članka je F.I.L.M
( http://www.film-mag.net/article.php?article.11426 )