________________________________

________________________________

Blitz-CineStar otvara multipleks u Dubrovniku (p)
press,Monday 01 November 2010

Dubrovnik u sklopu poslovno-stambenog kompleksa Dvori Lapad dobiva prvo multipleks kino. Igor Oppenheim, predsjednik uprave Ingre i Hrvoje Krstulović, član uprave Blitz-CineStara potpisali su ugovor koji će omogućiti otvaranje kina sredinom 2011. godine. Kino će imati tri dvorane s preko 600 mjesta koje će biti opremljene 3D tehnologijom i potpuno digitalizirane.

Blitz-CineStar će do svibnja 2011. otvoriti još tri multipleksa. Prvo u veljači 2011. vrata za gledatelje otvorit će multipleks u sklopu Arena centra u Zagrebu (10 dvorana uključujući IMAX i Gold Class s 1712 sjedala). U ožujku 2011. multipleks se otvara u Lumini centru u Varaždinu (6 dvorana s 800 sjedala), a u Osijeku u travnju u Portanovi (9 dvorana s 1500 sjedala). Blitz-CineStar planira kraj 2011. obilježiti otvaranjem multipleksa u Slavonskom Brodu u Colosseum centru (4 dvorane s 520 sjedala).

Uz postojeće, CineStar Zagreb (13 dvorana s 2940 sjedala), CineStar Novi Zagreb (9 dvorana s 1927 sjedala), CineStar Rijeka (8 dvorana s 1868 sjedala), CineStar Zadar (6 dvorana s 980 sjedala) i CineStar Šibenik (5 dvorana s 592 mjesta), svi planirani multipleksi činit će nacionalni CineStar lanac s ukupno 10 multipleksa koji sadržavaju 73 dvorane.

Sve nove dvorane bit će jednako opremljene kao i postojeće u skladu sa CineStar Premium standardima što podrazumijeva "wall to wall" filmska platna, vrhunske zvučne sustave Dolby Digital Ex (6+1) i DTS, te amfiteatarski raspored sjedala poznatog svjetskog proizvođača Quinette. To će svim budućim gledateljima omogućiti jedinstven i nezamjenjiv kino doživljaj i nesmetano uživanje u filmu. Sjedala za parove - "ljubavna sjedala" - sačinjavat će dvadeset posto ukupnog broja sjedala u pojedinoj dvorani. Svi multipleksi će također imati prostrani lobi u kojem će se nalaziti blagajne za kupovinu kino ulaznica, bar i prodajna mjesta s raznovrsnom ugostiteljskom ponudom. Posebna pažnja bit će posvećena i osobama s invaliditetom, kojima će se omogućiti olakšan pristup i posebna mjesta u većini dvorana. CineStar jamči i vrhunski standard usluga što se u dosadašnjem poslovanju pokazalo kao ključni element zadovoljstva posjetitelja. U svim novim multipleksima posjetitelji će imati mogućnost trosatnog besplatnog parkinga. Uz uobičajenu mogućnost kupovine kino ulaznica na blagajnama multipleksa, posjetitelji će moći rezervirati, kupovati i ispisivati (print@home) ulaznice putem Interneta (www.blitz-cinestar.hr), te kupovati i preuzimati već kupljene ulaznice na Cinematima (automatima za izdavanje kino ulaznica).

CineStar će posjetiteljima također ponuditi i svoje, široj javnosti već poznate, jedinstvene usluge: 3D projekcije, Skrivena pretpremijera, Ponoćna pretpremijera, Cinema Days, Tjedna premijera, Zvijezda je rođena (proslava rođendana) i CinesCool dan (program namijenjen školama). Posjetitelji će moći koristiti i posebne pogodnosti poput CineStar prepaid Stars Club 2xbonus kartice (Classic i Business), CineStar Studentske kartice, grupnih popusta, izvanrednih projekcija, pretprodaje kino ulaznica i popularnih COMBO varijanti.

U svakom od multipleksa godišnje se planira prikazati više od 150 premijera, uključujući europske i hrvatske filmove. S obzirom da će sve dvorane biti u potpunosti opremljene konferencijskom opremom, ponuda multipleksa bit će obogaćena i uslugama CineStar event centra namijenjenima organizaciji i održavanju raznih događaja poput prezentacija, seminara, konferencija i sl. Brojnim i raznovrsnim sadržajima novi CineStar multipleksi u Dvorima Lapad omogućit će dugo očekivano osvježenje u kulturnom i zabavnom životu Grada Dubrovnika, a građanima pružiti mjesto na kojem će moći uživati u vrhunskom kino doživljaju i svjetskim kino standardima.

Lokacija u Uvali Lapad predstavlja skladan spoj moderne tehnologije i tradicije, a sadržaji koje će Dvori Lapad nuditi Dubrovčanima i njihovim gostima podignut će ponudu Grada na novu, dugo očekivanu razinu. Svih 58 poslovnih prostora koji će uz kino nuditi i raznovrsnu ugostiteljsko, trgovačko, zabavnu ponudu, s velikim supermarketom Studenca garancija su da će Dubrovčani od sredine iduće godine imati mjesto u kojem će moći provoditi ugodno vrijeme, obavljati kupovinu, popiti piće ili pogledati film pritom ne misleći na parking koji će biti osiguran unutar garaže sa 180 parkirnih mjesta..

BLITZ-CINESTAR

Zajedničkim ulaganjem tvrtke Blitz film i video distribucija, vodećeg hrvatskog filmskog distributera, i najvećeg njemačkog kino prikazivača CineStar 2003. godine osnovana je nova tvrtka za prikazivačku djelatnost Blitz-CineStar. Misija nove tvrtke bila je izjednačiti kvalitetu kino ponude u regiji s kvalitetom drugih razvijenih europskih zemalja. Time je kreirano novo kinoprikazivačko tržište koje publici u Hrvatskoj pruža usluge na razini najviših svjetskih standarda. Blitz-CineStar trenutno broji 5 multipleksa u Zagrebu, Rijeci, Zadru i Šibeniku, a do kraja 2011. planira otvoriti 5 novih multipleksa (Zagreb, Osijek, Varaždin, Dubrovnik i Slavonski Brod).

Blitz-CineStar kontinuirano razvija visokokvalitetan CineStar brand (2008. CineStar dobiva titulu Superbrands; 2009. CineStar brend potrošači izabiru među 30 najboljih brandova visokog potrošačkog povjerenja!), prikazuje najnovije filmske naslove vodećih svjetskih distributera, te uvodi nove tehnologije i ponudu koja nudi održivu profitabilnost i rast te vodeću poziciju kinoprikazivača.

INGRA

INGRA d.d. je tvrtka za izgradnju investicijskih objekata, uvoz, izvoz i zastupstvo. Osnovana je 1955., a u više od 50 godina svog djelovanja INGRA je izvodila radove u više od 30 zemalja svijeta na više od 100 energetskih objekata kao što su hidroelektrane, pumpne stanice, centrale i slično te više od 700 različitih projekata kao što su tvornice, hoteli, turistički kompleksi, bolnice, mostovi, ceste.

Danas INGRA djeluje kao dioničko društvo koje je, uz investicijsku izgradnju kojom se bavi od osnutka, proširilo svoje djelatnosti na stanogradnju, turizam, osobito nautički turizam, cestogradnju i druge prateće djelatnosti. Dionice INGRE kotiraju na Zagrebačkoj burzi.

Trenutačno najveći vlastiti investicijski projekt INGRE d.d. upravo su Dvori Lapad. Dvori Lapad nude ukupno 70 stanova i 58 poslovnih prostora na idealnoj lokaciji u Uvali Lapad u Dubrovniku. Sve INGRINE projekte odlikuje kvaliteta i usvajanje modernih tehnoloških rješenja u graditeljstvu, Dvori Lapad nastavljaju takav trend INGRINIH projekata nudeći budućim stanarima i korisnicima najmodernija tehničko tehnološka rješenja.

0%