press,Sunday 18 April 2010

BLITZ-CINESTAR
ZAGREBU DONOSI ZLATNO KINO - GOLD CLASS!

Šesti multipleks u Hrvatskoj – CineStar Arena
Zlatni luksuz, zlatna udobnost…
Zlatni multipleks!

Početkom mjeseca prosinca 2010. godine tvrtka Blitz-CineStar otvorit će treći multipleks u Zagrebu, a šesti po redu u Hrvatskoj – CineStar Arena. Riječ je o dosad najluksuznijem, tehnički najbolje opremljenom multipleksu CineStar koji će se po mnogočemu uvelike razlikovati od postojećih CineStara u Hrvatskoj. Navedeni multipleks nalazit će se u sklopu velikog trgovačko-zabavnog Arena centra koji se trenutno gradi u zagrebačkom naselju Lanište, a prostire se na čak 175 tisuća četvornih metara. Među raznolikom, posjetiteljima već dobro poznatom CineStarovom ponudom, CineStar Arena sadržavat će i nešto dosad neviđeno na ovim prostorima: dvije Gold Class kino dvorane!

CineStar Arena biti će uistinu ultimativno kino koje će i ovoga puta oduševiti svoje vjerne posjetitelje neponovljivim filmskim iskustvom. Novo dizajnirani futuristički kino kompleks prostirat će se na površini od čak 5945 četvornih metara, a sastojat će se od 10 kino dvorana, ukupnog kapaciteta 1712 sjedala. Bit će to u potpunosti digitalizirani multipleks, što znači da se u njemu filmovi neće puštati s uobičajene 35mm kopije već će sve dvorane biti opremljene digitalnim projektorima.

Novi multipleks tvrtka Blitz-CineStar realizirat će u suradnji s tvrtkom TriGranit, vlasnikom trgovačko-zabavnog Arena centra. Budući se radi o tehnološki najmodernijem multipleksu u ovom dijelu Europe, izgradnja i otvorenje CineStar Arene predstavlja do sada najzahtjevniji projekt za tvrtku Blitz-CineStar.

Kako Cinetar Arena ne bi bio samo još jedan u nizu izgrađenih multipleksa, tvrtka Blitz-CineStar za svoje buduće posjetitelje pripremila je uistinu pravi luksuz: od 10 kino dvorana koliko će ih sveukupno biti u CineStar Areni, dvije će biti Gold Class dvorane.

Gold Class drugi je naziv za kino luksuz. Radi se o ekskluzivnim kino dvoranama kakve na ovom području Europe do sada nikada nisu postojale – to je potpuno novi standard kojeg Blitz-CineStar uvodi u svoju ponudu kako bi razinu svojih usluga podigao na najvišu moguću razinu. Ukupni kapacitet dviju Gold Class dvorana je 80 sjedala (po 40 sjedala u svakoj dvorani). Upravo zahvaljujući ograničenom broju sjedala, Gold Class dvorane iznimno su udobne, posebno opremljene i izgrađene prema specijalnim standardima. To su dvorane koje su posebno odvojene od ostatka kina – s vlastitom blagajnom za prodaju ulaznica i lobbyjem. Za kupnju kino ulaznica za filmove koji se prikazuju u Gold Class dvoranama nema čekanja u redovima – posjetitelj svoje ulaznice može rezervirati i kupiti preko Interneta iz vlastite kuće ili direktno na već spomenutoj posebnoj blagajni za Gold Class dvorane.

Prilikom dolaska u Gold Class dvorane, na ulazu će Vas dočekati ljubazna hostesa koja će Vam, uz uobičajeni pregled kupljenih kino ulaznica, uzeti jaknu za garderobu i odvesti u prostrani lobby. U lobbyju ćete, u vrlo ugodnoj, opuštenoj atmosferi i uz mogućnost konzumacije pića iz vrlo dobro opskrbljenog bara posebno izgrađenog za Gold Class dvorane, pričekati početak projekcije. Desetak minuta prije počekta projekcije, hostese će Vas uvesti u dvorane i smjestiti na Vaša mjesta.

Sjedala, odnosno bolje reći prave fotelje postavljene u paru u Gold Class dvoranama zbilja su prava ekskluziva. U potpunosti su elektronički opremljene, što znači da njihov položaj možete mijenjati s obzirom na vlastito raspoloženje; želite li gledati film uspravno pod određenim kutom ili, pak, vrlo ležerno iz ležećeg položaja sasvim je svejedno – mogućnosti podešavanja fotelja u Gold Class dvorani vrlo su raznolike. Osim samog podešavanja, fotelja sadrži i poseban pretinac kod naslona za ruke koji se može podići i ispod kojeg privremeno možete odložiti svoje privatne stvari koje prethodno niste ostavili u garderobi (ženske torbice, novčanik, ključevi i slično).

Posebna pogodnost fotelja i Gold Class dvorana općenito odnosi se na mogućnost naručivanja jela i pića tijekom trajanja filma. Svaka fotelja ima svoju zasebnu tipku koju u svakom trenutku možete pritisnuti, nakon čega će Vas uslužiti konobar prema Vašim željama. Želite li nešto pojesti, izabrat ćete iz posebno formiranog menija, a želite li nešto popiti možete birati između raznolike ponude bezalkoholnih, ali i alkoholnih pića. Svaka fotelja ima svoj zaseban stolić na koji se odlaže hrana, odnosno držač za boce u kojem se, naravno, može odložiti naručeno piće.

Uz sve navedeno, svakako treba spomenuti i da će obje Gold Class dvorane u CineStaru Arena biti tehnički opremljene s „wall to wall“ filmskim platnima i Dolby Digital Ex (6+1) DTS vrhunskim zvučnim sustavima. Naravno, u obje dvorane će također biti moguće gledati 3D projekcije filmova s posebnim, modernijim 3D naočalama.

U Gold Class dvoranama posjetitelj će prvenstveno moći uživati u velikim holivudskim spektaklima i blockbusterima snimljenim pomoću najnovije filmske tehnologije. Upravo ta tehnologija u spoju s nevjerojatnom udobnošću Gold Class dvorana, njihovom tehničkom opremljenošću, intimnom atmosferom i nikad do sada viđenom lepezom usluga pružit će budućem posjetitelju luksuzno kino iskustvo kojem će se iznova htjeti vraćati.

O BLITZ-CINESTARU

Tvrtka Blitz-CineStar poznata je hrvatskoj javnosti kao najveći kinoprikazivač u regiji. Nastala je 2003. godine kao Joint Venture vodećeg hrvatskog filmskog distributera – tvrtke Blitz film i video distribucija koja zastupa kompanije Warner Bros Pictures International, New Line Cinema, United International Pictures – UIP (Universal, Paramount, Dreamwork), Icon Entertainment (vlasništvo Mela Gibsona), Europa Corp (vlasništvo Luca Bessona), Summit Entertainment i mnoge druge – i CineStara, najvećeg njemačkog kino prikazivača s preko 700 dvorana u Njemačkoj, Češkoj, Švicarskoj i drugim državama Europe. Sa željom da izjednače kvalitetu kino ponude u Hrvatskoj s kvalitetom drugih razvijenih europskih zemalja, tvrtke Blitz film i video distribucija i CineStar zajedničkim ulaganjem 2003. godine otvaraju prvi hrvatski multipleks (CineStar Zagreb), nakon čega slijede i otvaranja drugih multipleksa: CineStar Novi Zagreb (2007.), CineStar Rijeka (2007.), CineStar Zadar (2008.) i CineStar Šibenik (2010.). Blitz-CineStar kreira i kontinuirano razvija visokokvalitetne CineStar brandove, prikazuje najnovije filmske naslove vodećih svjetskih distributera te uvodi nove tehnologije u ponudu koja nudi održivu profitabilnost, rast i vodeću poziciju kinoprikazivača u Hrvatskoj.

0%