________________________________

________________________________

BLITZ-CINESTAR DOVODI IMAX U HRVATSKU! (p)
press,Tuesday 13 April 2010

Početkom dvanaestog mjeseca ove godine tvrtka Blitz-CineStar otvorit će šesti multip¬leks u Hrvatskoj, a treći u Zagrebu – CineStar Arena. Riječ je o dosad najluksuznijem, tehnički najbolje opremljenom multipleksu CineStar, tvz. ULTIMATIVNOM multiplexu koji će se po mnogočemu uvelike razlikovati od postojećih CineStara. Navedeni multipleks nalazit će se u sklopu velikog trgovačko-zabavnog Arena centra koji se trenutno gradi u zagrebačkom naselju Lanište, a prostire se na čak 175 tisuća četvornih metara. Među raznolikom, posjetiteljima već dobro poznatom CineStarovom ponudom, CineStar Arena sadržavat će i nešto dosad neviđeno na ovim prostorima: IMAX kino!

CineStar Arena prostirat će se na površini od čak 5945 četvornih metara, sastojat će se od 10 kino dvorana koje uključuju i dvije Gold Class dvorane, ukupnog kapaciteta 1712 sjedala. Bit će to u potpunosti digitalizirani multipleks, što znači da se u njemu filmovi neće puštati s uobičajene 35mm kopije već će sve dvorane biti opremljene digitalnim projektorima. Izgradnja CineStar Arene predstavlja do sada najzahtjevniji projekt za tvrtku Blitz-CineStar.

IMAX je nešto što većina ljudi do sada nije imala priliku doživjeti. Radi se o najdominantnijem i najmodernijem kinu koje gledanje filma dovodi na jednu potpuno drugu razinu. Zahvaljujući posebno dizajniranoj dvorani, rasporedu sjedala i velikom filmskom platnu vidno polje u potpunosti je okupirano samo filmom pa gledatelj ima dojam kao da je dio filma kojeg gleda.

Toliko stvaran da ga možeš dodirnuti, toliko snažan da ga možeš osjetiti…

IMAX dolazi u Hrvatsku! Kristalno čista slika, laserski preciziran zvuk, poseban raspored sjedala, gigantsko specijalno dizajnirano filmsko platno, posebni najnoviji digitalni projektori, 3D uz najmodernije polarizirane 3D naočale, dvorana izgrađena prema posebnim parametrima... Sve to, a i još puno više, sadržavat će hrvatski IMAX – prvi u regiji!

Još od najranijih dana postojanja kino dvorana, filmaši su shvatili da moraju imati što veće platno kako bi u potpunosti zadovoljili gledatelja. 1970. godine izgrađeno je prvo IMAX kino, a od tada pa do danas tehnologija se ubrzano razvijala pa se s njom razvijao i način snimanja i prikazivanja filmova. IMAX tehnologija kombinira različite tehnološke inovacije: specijalne kamere i projektore, specijalna divovska platna i posebno dizajnirane dvorane. Tako da se danas za IMAX kina filmovi snimaju na poseban način, s tim posebnim kamerama i iz posebnih kutova. Upravo zbog vrhunskog načina na koji se danas snimaju filmovi, u IMAX dvoranama potrebna su čak dva projektora kako bi gledatelj u potpunosti mogao uživati u svim kvalitetama IMAX filma.

IMAX dvorana CineStara Arena imat će ukupni kapacitet od 502 sjedala, što će ju učiniti jednom od najvećih IMAX dvorana u ovom dijelu Europe, a biti će opremljena digitalnim projektorima najnovije generacije (II Series) tvrtke Christie. Upravo ti projektori omogućit će iznimno visoku rezoluciju – do 8 puta više razlučivosti slike – i time daleko nadmašiti bilo koji drugi postojeći projekcijski sustav. Ako ovome dodamo još i IMAX 3D, uz najmodernije polarizirane 3D naočale, tada možemo govoriti o potpuno novoj dimenziji koja će gledatelja u CineStaru Arena odvesti na uistinu posebno filmsko putovanje. IMAX 3D je svjetski priznata najbolja 3D tehnologija. IMAX 3D filmovi se snimaju specijalnom kamerom koja sadrži dvije kamere pokreta u jednom kućištu.

Dimenzije IMAX platna u CineStaru Arena su 24,3 x 13,7 metara (333m2) što ga čini uvjerljivo najvećim filmskim platnom od svih drugih multipleksa CineStar u Hrvatskoj, te jednim od većih platna u Europi. Platno je premazano srebrom kako bi se povećala količina svjetla koje se reflektira nazad u publiku. Zamislite kako se kit pojavljuje u prirodnoj veličini na tom platnu. Budući je za gledanje filma u IMAX dvorani zvuk od iznimne važnosti, IMAX dvorana CineStara Arena imati će i najmoderniji zvučni sustav na svijetu, a stadionski raspored sjedala pod kutom od 45 stupnjeva, uz kristalno jasnu sliku, omogućit će budućim gledateljima ne samo da uživaju u filmu, već i da svim svojim osjetilima budu dio istoga. Kako bi se postigao potpuni zvučni efekt, platno je perforirano tisućama malih rupica kako bi propuštalo zvuk iz zvučnika koji se nalaze iza njega. Također, IMAX dvorana u CineStaru Arena bit će izgrađena prema posebnim parametrima kako bi zadovoljila IMAX standarde.
IMAX dvorane prisutne su u samo 200-tinjak gradova u cijelome svijetu, a od dvanaestog mjeseca ove godine tu će čast imati i grad Zagreb, odnosno svi njegovi stanovnici – prvi u ovom dijelu Europe.

Veća slika. Bolji zvuk. Oštriji 3D.
IMAX iskustvo u CineStaru Arena budućnost je filmske zabave!

O IMAX-u
Korporacija IMAX jedna je od vodećih svjetskih kompanija kad su u pitanju tehonološki aspekti svijeta zabave i filma. IMAX je prva i vodeća tvrtka specijalizirana za divovske ekrane velikih formata, te je vodeći pružatelj out-of-home visoke tehnologije sustava za zabavu. Kino mreža IMAX-a rasprostranjena u čitavom svijetu jedna je od najvažnijih i najuspješnijih platformi za kino distribuciju velikih holivudskih blockbustera, a IMAX kina pružaju gledatelju jedinstveni i najpotpuniji kino doživljaj uz najmoderniju IMAX i IMAX 3D tehnologiju. Kako se IMAX kino mreža u svijetu širi, tako se širi i vidljivost IMAX branda – tog jedinstvenog imena u svijetu zabave. IMAX kino mreža trenutno se sastoji od preko 400 IMAX kina u 48 zemalja svijeta. IMAX dvorane uglavnom se nalaze u sklopu velikih multipleksa, ali i prestižnih školskih institucija i drugih zabavnih centara širom svijeta. Preko milijardu ljudi već je doživjelo svoje IMAX iskustvo, otkad se 1970. godine otvorilo prvo IMAX kino.
Kako kompanija nastavlja sa svojim razvojem, tako se sa svojim razvojem nastavlja i njezin potencijal u komercijanom smislu. Dok IMAX ostaje vjeran svojim povijesnim korjenima u muzejima i znanstvenim centrima, sama kompanija brzo širi svoje poslovne kino mreže. IMAX je ostvario strategiju, poslovne odnose ili joint venture s nekim od najistaknutijih kinoprikazivača u svijetu, a od sada i sa Blitz-CineStarom.

O BLITZ-CINESTARU
Tvrtka Blitz-CineStar najveći je kinoprikazivač u regiji. Nastala je 2003. godine kao Joint Venture vodećeg hrvatskog filmskog distributera – tvrtke Blitz film i video distribucija koja zastupa kompanije Warner Bros. Pictures International, New Line Cinema, United International Pictures – UIP (Universal Pictures International, Paramount Pictures, Dreamworks Animation SKG), Icon Entertainment (Mela Gibsona), Europa Corp. (Luca Bessona), Summit Entertainment i mnoge druge – i CineStara, najvećeg njemačkog kino prikazivača s preko 700 dvorana u Njemačkoj, Češkoj, Švicarskoj i drugim državama Europe. Sa željom da izjednače kvalitetu kino ponude u Hrvatskoj s kvalitetom drugih razvijenih europskih zemalja, tvrtka 2003. godine otvara prvi hrvatski multipleks (CineStar Zagreb), nakon čega slijedi i otvorenje drugih multipleksa: CineStar Novi Zagreb (2007.), CineStar Rijeka (2007.), CineStar Zadar (2008.), CineStar Šibenik (2010.) i CineStar Arena (prosinac 2010). Do kraja 2011. godine tvrtka Blitz-CineStar otvorit će još tri multipleksa u Hrvatskoj: CineStar Osijek, CineStar Slavonski Brod i Cinestar Varaždin. Navedeni multiplexi činiti će nacionalni CineStar lanac od 9 multipleksa koji sadržavaju 71 dvoranu ukupnog kapaciteta 12.800 sjedala.
Blitz-CineStar kreira i kontinuirano razvija visokokvalitetan CineStar brend (2008. CineStar dobiva titulu Superbrands; 2009. CineStar brend potrošači izabiru među 30 najboljih brendova visokog potrošačkog povjerenja!), prikazuje najnovije filmske naslove vodećih svjetskih distributera, te uvodi nove tehnologije i ponudu koja nudi održivu profitabilnost i rast te vodeću poziciju kinoprikazivača.

0%