________________________________

Predstavljanje hit filma 'Tajna' (The Secret) u kinu Europa 17. studenog 2008. (p)
PRESS,Friday 14 November 2008

17. STUDENOGA OKRUGLI STOL I JAVNA PROJEKCIJA FILMA "TAJNA"
Predstavljanje hit filma "Tajna" (The Secret)
Dugo očekivani film dolazi i na hrvatsko tržište

Predstavljanje DVD izdanja filma "Tajna" (The Secret) bit će održano u kinu Europa 17. studenoga s početkom u 21 sat. Tako će, zahvaljujući Discovery filmu, nakon dugog očekivanja ovaj planetarni fenomen postati dostupan i u Hrvatskoj.

Povodom dolaska filma na hrvatsko tržište Discovery film i video u Kinu Europa 17. studenoga 2008. s početkom u 21 sat organizira jedinu javnu projekciju filma "Tajna" (The Secret) u Hrvatskoj. Projekciji filma prethodi kratki okrugli stol na kojem će o idejama iz filma razgovarati Biserka Šprah, psihologinja i energetsko-duhovna iscjeliteljica, Bruno Šimleša, sociolog, pisac knjiga duhovne tematike i urednik hrvatskog izdanja knjige "Tajna", Dubravka Miljković, ugledna hrvatska psihologinja s osobitim interesom za "pozitivnu psihologiju", te Nenad Maljković, voditelj radionica "Buđenje osobne moći".

Film "Tajna" (The Secret) izazvala je veliki interes širom svijeta, kako kod same publike tako i kod medija. Prošle je godine knjiga "Tajna" mjesecima bila najprodavaniji naslov u Hrvatskoj, punila novinske stupce i bila inspiracija mnogima. Film prema kojem je knjiga nastala sada je dostupan i s prijevodom na hrvatski jezik. Ovaj planetarni fenomen započeo je kao filmski projekt australske producentice Rhone Byrne koju je, kako sama kaže, u životnoj krizi inspiriralo klasično djelo metafizičke discipline "Znanost uma" – knjiga koja je u hrvatskom izdanju dostupna pod naslovom "Znanost bogaćenja". Potražila je učitelje metafizičkog zakona nazvanog "Zakon privlačenja" koji su stali ispred kamere te osobno govorili o svojim stavovima i iskustvima iz praktične primjene ovog bezvremenog zakona. "Tajna" na jednostavan način objašnjava kako Zakon privlačenja upravlja našim životima te nudi spoznaju o tome na koji način svjesno i bez napora stvarati sretan život. Autorica i izvršna producentica filma je Rhonda Byrne, a redatelj Drew Heriot.

Tajna film, DVD

Brojni izuzetni pojedinci otkrili su Tajnu te postali najsjajnijim veličinama u povijesti. Među njima su Platon, Leonardo, Galilej, Napoleon, Hugo, Beethoven, Lincoln, Edison, Einstein, Carnegie… Sada, po prvi put u povijesti, svi dijelovi Tajne došli su na svoje mjesto u razotkrivanju koje može u potpunosti promijeniti živote svih koji ju dožive. Tajna objašnjava na jednostavan način zakon koji upravlja našim životima, te nudi spoznaju o tome kako svjesno i bez napora stvoriti sretan život.
To je Tajna života.

Kratki sadržaj

Tajna se provlači kroz povijest ljudske rase. Razotkrivena je, potiskivana, skrivana, izgubljena i nanovo otkrivena. Tajnu su lovili i otimali, kupovali je za gomile novca. Dijelovi Tajne pronalaženi su u usmenoj tradiciji, u književnosti, u religijama i filozofijama kroz stoljeća. Brojni iznimni pojedinci otkrili su Tajnu te postali najsjajnijim veličinama u povijesti. Među njima su Platon, Leonardo, Galilej, Napoleon, Hugo, Beethoven, Lincoln, Edison, Einstein i Carnegie...
Sada, po prvi put u povijesti, svi dijelovi Tajne došli su na svoje mjesto u razotkrivanju koje može potpuno promijeniti život svih koji je dožive. U filmu i knjizi Tajna Rhonda Byrne predstavlja živuće učitelje te mudrosti poznate samo rijetkima. To su vodeći svjetski stručnjaci iz ekonomije, medicine, psihologije, povijesti, teologije, znanosti… Morris Goodman, "čovjek čudo", priča iznimnu priču o oporavku od paralize zbog Tajne. Dr. Denis Waitley govori kako je koristio razne aspekte Tajne pri treningu sportaša za Olimpijadu i astronauta za svemirska istraživanja. Doktori medicine i kvantne fizike objašnjavaju znanost koja stoji iza Tajne. Najprodavaniji pisci i filozofi objašnjavaju kako su uz pomoć Tajne postigli iznimna dostignuća. Tajna razotkriva nevjerojatne životne priče i svjedočanstva običnih ljudi kojima se život u potpunosti promijenio. Primjenom Tajne pobjeđuju teške bolesti, stječu velika bogatstva, nadilaze masivne prepreke te postižu ono što je mnogima nemoguće. Tajna pokazuje kako primijeniti to moćno znanje na svoj život u svakom području - od zdravlja do bogatstva, od uspjeha do emotivnih veza.
Tajna je sve o čemu ste sanjali, i sada je u vašim rukama…

Nova era čovječanstva

Tajna razotkriva najmoćniji zakon svemira. Spoznaja o tom zakonu prenosila se kroz živote i učenja proroka i vidovnjaka, mudraca i spasitelja. Sva njihova dostignuća plod su usklađivanja s tim moćnim zakonom. Bez iznimke, svako ljudsko biće može pretvoriti svoju slabost i patnju u snagu i savršeni mir, zdravlje i blagostanje. Otkriće Tajne počinje kroz stotinu godina staru knjigu. Rhonda Byrne putuje kroz stoljeća filozofije i religije, detektirajući njihove istine. Sva njezina otkrića pretočena su u Tajnu, film koji su već pogledali milijuni ljudi. Tajna je objavljena i kao audioknjiga i tiskano izdanje u preko 7 milijuna kopija. Tajna objašnjava jednostavnost zakona koji upravlja našim životima, a nudi spoznaju kako bez napora živjeti sretan život. To je tajna bezgranične sreće, zdravlja i blagostanja.
To je tajna života.

O filmu

Krajem 2004. godine, nakon traumatičnih događaja u privatnom i profesionalnom životu, Rhonda Byrne otkrila je veliku tajnu - tajni zakon i princip svemira. Njezina kćerka joj je dala knjigu "Znanost bogaćenja" koju je 1910. napisao Wallace D. Wattles. O tom trenutku Rhonda
priča: Nešto me nagnalo da listam stranicu po stranicu, a još uvijek se sjećam kako sam plakala čitajući. Taj događaj me uputio u Tajnu i baš poput vatre zapalio moje srce. Uslijedila je dvomjesečna istraživalačka odiseja na kojoj je Rhonda nanjušila Tajnu koja se kroz tisuće godina inkorporirala u skoro svaku religiju i svako polje ljudskog djelovanja. Njezin život se promijenio čim je počela primjenjivati naučeno. U tom trenutku njezina je najveća želja i nova životna misija bila podijeliti Tajnu sa svijetom. S velikim iskustvom u međunarodnoj televizijskoj produkciji, Rhonda je mogla ostvariti svoj san. Navijala je da se snimi film i tako pronese radost u svaki kutak Zemlje, da podijeli iskustvo s milijardama ljudi. Tako je započelo veliko putovanje Tajne. Sljedeće mjesece Rhonda je provela podučavajući svoje ključne suradnike u produkcijskoj tvrtki Prime Time Productions. Željela je da Prime Time iskoristi Tajnu kako bi stvorila Tajnu, spontano, radosno putovanje ekipe koja bi privlačila sve potrebno u ostvarenju vizije. Konvencionalno snimanje filma uključivalo je beskrajne sastanke i detaljne rasporede, budžete, rokove i revizije, a sve zbog Tajne i njezina procesa koji je uključivao namjeru, vizualizaciju, slavljenje, zahvalnost i vjeru. Ili jednostavnije: ekipa bi tražila i vjerovala te primila nazad. Kada je tvrtka počela produkciju, baš poput magije pojavljivali su se savršeni pojedinci ne bi li pomogli ostvarenju Tajne. Uskoro je ured bio ispunjen briljantnim, kreativnim i talentiranim ljudima koji su bili spremni kompletirati najambiciozniji projekt njihovih života. Bez iznimke, svaki pojedinac otkrio je Tajnu, zajedno su skladno išli prema cilju radosti milijardi ljudi.

Kada je ekipa stigla u SAD kako bi snimila žive učitelje Tajne, imali su dogovoren tek jedan intervju. No baš zato što su željeli snimiti baš svaku osobu potrebnu filmu, gdje god su došli pojavljivali su se nenadmašni i čudesni ljudi, veliki pisci, vođe, filozofi, doktori i znanstvenici. U roku od nekoliko tjedana pedeset i dvoje učitelja Tajne dalo je svoj doprinos filmu. Kada su se vratili u Australiju i krenuli s postprodukcijom, najtežim dijelom svakog filmskog stvaranja, ekipa Tajne nastavila je koristiti Tajnu ne bi li stvorila Tajnu. Ekipa se sastajala svaki dan četiri mjeseca kako bi ostvarila namjeru koja je sokolila projekt i dopustila zakonu privlačnosti da se ostvari. Veliki san, velike ambicije i istinska vjera u beskonačne mogućnosti. Ti sastanci namjere postali su izvorom kreativne inspiracije kroz dovršavanje filma, i više od svega, potvrđivanje Tajne kao čiste namjere širenja radosti milijardama ljudi. S takvom postavkom na umu već se slavio uspjeh filma koji je tek trebao uslijediti. Ekipa je prikazivala film na najudaljenijim mjestima, mediji su ga proglasili neviđenim fenomenom, glas se pronio i do Oprah Winfrey. Danas kada ljudi s Rhondom i ekipom razgovaraju o velikom uspjehu Tajne, najčešće pitaju jesu li mogli predvidjeti takav uspjeh. Odgovor je uvijek isti… DA, znali su, jer su koristili Tajnu ne bi li stvorili Tajnu.

O autorici

Rhonda Byrne
Autorica, idejna začetnica i izvršna producentica Tajne

Kao autorica, idejni tvorac i producentica Tajne, knjige i filma, Rhonda Byrne je namjeravala omogućiti svima da žive život ispunjen srećom. U rujnu 2004. Rhonda je otkrila neoborivi princip koji se provlači kroz svaki aspekt naših života. Zapanjila se da ta informacija koja u potpunosti mijenja živote nije bila širom poznata i prakticirana. Tada je spoznala svoj cilj: podijeliti to znanje s ljudima diljem svijeta kako bi preobrazili i unaprijedili svoje živote. Rhonda je odmah počela primjenjivati i proučavati to svemoćno znanje koje će postati Tajnom. Proučavala je djela najvećih svjetskih umova - velikih mislilaca, umjetnika, znanstvenika, izumitelja, pronalazača i filozofa iz najrazličitijih polja djelovanja kao što su kvantna fizika, metafizika, psihologija i religija. Nanovo je otkrivala da je spoznaja o tom principu poput zlatne žice protkala živote i učenja proroka i mudraca, spasitelja iz svjetske povijesti. Bez iznimke je doznala da je sve što su ti ljudi postigli bilo rezultat štovanja najmoćnijeg principa. Tada već uspješna TV i filmska producentica, Rhonda je počela prakticirati naučeno, koristivši Tajnu da snimi film Tajnu - privlačila je resurse potrebne za produkciju, spontanu i radosnu odiseju. Godinu dana kasnije, Tajnu je mogao upoznati ostatak svijeta.

Tajna razotkriva najmoćniji zakon svemira i objašnjava kako se koristi ne bi li stvorila bezgraničnu sreću, ljubav, zdravlje i uspjeh. Milijuni su pročitali Tajnu od njezina objavljivanja u ožujku 2006. godine. Rhondina knjiga, dostupna i kao audioknjiga i kao tiskano izdanje, stoji na prvom mjestu New Timesove liste najprodavanijih knjiga, a izdana je u više od 7,5 milijuna primjeraka. Film i knjiga se trenutno prevode na mnoge jezike diljem svijeta. Svakodnevno stižu brojna pisma zahvale Rhondi i njezinu timu, izražavajući duboku zahvalnost na Tajni. Prema Rhondi to je tek početak. Rhonda je rođena u Australiji. Karijeru je počela kao radijska producentica. Njezin rad je pokrivao brojne prvoklasne emisije. Potom je prešla na televiziju, na australsku Nine Network, gdje je radila s jednim od najpoznatijih redatelja Peterom Faimanom. Godine 1994. osnovala je vlastitu produkcijsku kompaniju, Prime Time Productions. Njezina tvrtka je producirala kvalitetne emisije poput Najboljih svjetskih reklama i Velikih zbjegova. Mnoge njezine emisije osvajale su nagrade struke i prikazivane su u raznim zemljama van matične Australije. Njezino iskustvo te vještine u filmskoj i TV produkciji bile su od velikog značaja u stvaranju Tajne. Proširila je svoju tvrtku te sada radi i u Melbournu, Chicagu, Austinu i L.A.-u kako bi stvorila iznimne filmove, knjige i druge medije koji inspiriraju, uzdižu i preobraćuju živote. U svibnju 2007. Rhonda Byrne je dospjela na listu najutjecajnijih ljudi prema izboru Time magazina pod nazivom Timeovih 100: Ljudi koji oblikuju naš svijet, a nedugo zatim se pojavila i na Forbesovoj listi 100 slavnih ličnosti. Trenutno živi u okolici Los Anglesa.

Kreativna ekipa

Filmska ekipa

Autorica/izvršna producentica, Rhonda Byrne - prepoznata 2007. u magazinu Time kao jedna od 100 ljudi koji oblikuju svijet zbog rada na preobrazbi svijeta u kojem živimo. Kreativna vizionarka projekta Tajna.

Producent supervizor, Paul Harrington - priključio se tvrtki Prime Time Production nedugo nakon osnutka, surađivao je blisko s Rhondom, producirao je mnoge uspješne TV emisije u Australiji prije produciranja Tajne.

Redatelj, Drew Heriot - australski filmski i TV redatelj, glavni redatelj Tajne, živi u SAD-u.

Govornici

John Assaraf – autor bestselera, predavač, financijski savjetnik.

Lee Brower - utemeljitelj i predsjednik Empowered Wealtha, također i utemeljitelj The Quadrant Living Experiencea.

Jack Canfield - koautor hita Melem za dušu.

Dr. John Demartini – filozof i međunarodni predavač o ozdravljenju i filozofiji.

Marie Diamond - međunarodno poznata feng shui stručnjakinja i kreatorica Diamond Feng Shuija, Diamond Dowsinga te Inner Diamond Feng Shuija.

Mike Dooley – jedan od utemeljitelja lanca trgovina Totally Unique Thoughts i internetskog udruženja Klub pustolova.

Bob Doyle - autor i podržavatelj programa Wealth Beyond Reason, multimedijalnog programa o zakonu privlačnosti te njegovoj praktičnoj primjeni.

Hale Dwoskin - autor bestselera The Sedona Method, tehnike za otpuštanje ograničavajućih i bolnih osjećaja, vjerovanja i stavova.

Morris Goodman – prozvan "čovjek čudo" jer se oporavio od avionske nesreće i time izazvane paralize koristeći Tajnu, putuje svijetom kazujući svoju inspirativnu priču.

John Gray – doktor znanosti, autor najprodavanije knjige o vezama Muškarci su s Marsa, Žene su s Venere.

John Hagelin - doktor znanosti, svjetski priznati kvantni fizičar, odgajatelj, stručnjak za teme javne politike i autor Priručnika za savršenu vladu.

Bill Harris - profesionalni spiker, nastavnik, poslovni čovjek i osnivač Holosynca, audiotehnologije zasnovane na dubokoj meditaciji.

Dr. Ben Johnson - doktor medicine, surađuje s tvrtkom The Heling Codes koja pronosi učenja o nekonvencionalnoj medicini.

Loral Langemeier - utemeljitelj organizacije Live Out Loud koja daje financijsku edukaciju zbog omogućivanja financijskih ciljeva pojedinaca.

Lisa Nichols - utemeljiteljica i predsjednica programa Motiviranje mase i Motiviranje mladeži, autorica knjige Kokošja juha za afroameričku dušu.

Bob Proctor - autor međunarodnog bestselera Rođeni ste bogati.

James Arthur Ray - utemeljitelj znanosti o uspjehu i harmoničnom bogatstvu koja uči ljude da budu uspješni na svim životnim poljima: financijski, emocionalno, intelektualno, fizički i duhovno. www.jamesray.com

David Schirmer - uspješan burzovni stručnjak, ulagač i investicijski predavač. Vlasnik Trading Edgea.

Marci Shimoff - koautorica knjiga Kokošja juha za žene i Kokošja juha za majke te utemeljiteljica i predsjednica grupe Esteem koja nudi inspirativan program za žene.

Dr. Joe Vitale - hipnoterapeut, praktičar metafizike, svećenik i chi kun iscjelitelj, autor brojnih knjiga o principima uspjeha i bogatstva.