Završena potpuna digitalizacija svih CineStar kina (p)
press / CineStar,Wednesday 14 March 2012

Završena potpuna digitalizacija svih CineStar kina
-71 dvorana za uživanje u najnovijim svjetskim blockbusterima-

Potpuno nova dimenzija koja će gledatelja u CineStaru
odvesti na uistinu posebno filmsko putovanje

Vodeći kino prikazivač u Hrvatskoj, Blitz CineStar već je devet godina na tržištu s ciljem da omogući gledateljima zabavu, obrazovanje, kulturne sadržaje i pozitivan utjecaj na cjelokupno društvo. Svijet u kojem živimo je nezamisliv bez filma, jer on pomiče granice stvarnosti i otvara vrata nepreglednih prostora mašte. Isto tako, u današnjem je društvu sve jači utjecaj tehnologije, život bez beneficija koje nam omogućavaju tehnološka dostignuća bio bi potpuno drugačiji. Kada je o filmskoj industriji riječ, tehnologija je omogućila velike promjene koje su potpuno promijenile način gledanja filmova u kinima. Ono što nam je prije nekoliko godina bilo nezamislivo danas je normalno. Poput 3D tehnologije.

Cilj je da u CineStar kinima s pet zvjezdica gledatelji uživaju u najkvalitetnijoj slici i tonu, da cjelokupni doživljaj bude nenadmašan. Danas su sva CineStar kina, sve dvorane potpuno digitalizirane te opremljene prema najsuvremenijim standardima koji uključuju wall-to-wall platna najrenomiranijih svjetskih proizvođača (Harkness Screens, MDI-Strong) i najbolju svjetsku audio-vizualnu tehnologiju koja uključuje Barco Series-II digitalne projektore, Doremi servere, RealD 3D tehnologiju, Dolby zvučne procesore, Crown audio pojačala i JBL zvučnike.

Sa željom da izjednače kvalitetu kino ponude u Hrvatskoj s kvalitetom drugih razvijenih europskih zemalja, tvrtka Blitz CineStar 2003. godine otvara prvi hrvatski multipleks CineStar Zagreb, a do danas otvoreno je još 8 multipleksa: CineStar Novi Zagreb, CineStar Rijeka, CineStar Zadar, CineStar Šibenik, CineStar Split, CineStar Osijek, Cinestar Arena IMAX i CineStar Varaždin. Navedeni multiplexi čine nacionalni CineStar lanac od 9 multipleksa koji sadržavaju 71 dvoranu ukupnog kapaciteta 12.626 sjedala.

Sve dvorane, njih 71, su u potpunosti digitalizirane, a čak njih 37 (RealD=36+IMAX 3D=1) je 3D, RealD 3D, a 8 dvorana diljem Hrvatske su eXtream.

Blitz-CineStar će u širenju mreže multipleksa do kraja 2012. otvoriti još 3 u potpunosti digitalna kina. CineStar Dubrovnik otvara se u svibnju u kompleksu Dvori Lapad (3 dvorane, 1 eXtreme, 575 sjedala), a kraj 2012. obilježit će otvaranje multipleksa u Slavonskom Brodu u Colosseum centru (4 dvorane, 1 eXtreme, 520 sjedala) te veliki projekt u Splitu, multipleks s 11 dvorana u sklopu centra Mall of Split. Većina dvorana u novim multipleksima CineStar bit će u 3D-u.
Svi planirani multipleksi činit će nacionalni CineStar lanac od ukupno 12 multipleksa s 90 dvorana koje sadrže preko 15 000 sjedala.

Digitalizacija kina omogućila je niz novih sadržaja. O tome da ćemo jednog dana u kinu gledati izravne prijenose najvećih svjetskih opera, najizvođenije balete i najpopularnije koncerte, do prije par godina nismo mogli ni sanjati, a danas su opere, baleti, koncerti klasične i pop glazbe, mjuzikli, sportske utakmice i mečevi dio redovne ponude multipleksa CineStar.

Jedna od najvažnijih prednosti digitalizacije kina je zasigurno pozitivan i vitalan učinak koji ima na hrvatsku kinematografiju. Troškovi prikazivanja znatno se smanjuju, jer više nije potreban toliki broj skupih 35 mm kopija. Stoga, vjerujemo da će zahvaljujući novim tehnologijama, odnosno digitalizaciji CineStar kina, hrvatski film imati znatno veću vidljivost, širu distribuciju u znatno većem broju digitalnih kopija a samim ti veći pristup kino publici.

Poslastica za kraj – EKSKLUZIVNI novitet svjetske kinematografije uskoro dolazi u Cinestar!!!
Cinestar multiplex kina ponovno prednjače u donošenju najnovijih trendova hrvatskim filmoljupcima. Svjetska kinematografija napravila je još jedan korak u smislu tehnološkog napretka koji će omogućiti ultimativni doživljaj poput ulaska u filmsko platno i osjećaj sudjelovanja u filmu. Radi se o povečanju sličica u sekundi na 2D kao i 3D filmovima. Kod 2D filmova broj sličica se povečava sa 24 na 48, a u skoroj budučnosti taj broj popesti će se i do impresivnih 60 sličica. Kod 3D filmova taj broj je također povečan, a pošto se radi o 3D-u povečanje se odnosi na svako oko pojedinačno. Trenutno korištena tehnologija prikaza 3D efekata u 3D filmovima „Triple Flash“ radi na principu multiplikacije slike 3 puta. Znači ako imamo 24 sličice po oku dobijemo 48 sličica, te se taj broj sličica multiplicira 3 puta čime dobivamo 144 sličice u sekundi potrebnih za prikaz visoke kvalitete 3D efekta. Sa novom tehnologijom prikaza više sličica u sekundi ta multiplikacija neće u toj mjeri biti potrebna te će time kvaliteta 3D prikaza biti još bolja. Kvaliteta 2D i 3D filmova će se u najvećoj mjeri očitovati kod brzih scena u filmu, te kod pomicanja kamere u svrhu pratnje određenog objekta ili osobe u filmu. Flimovi poput Hobbita i James Bonda koji su snimani upravo takvom tehnologijom doživjet će svoju premijeru u Cinestar multiplex kinima i ponovno omogućiti ekskluzivan doživljaj za sve njegove vjerne obožavatelje.

Dođite u Cinestar kina s pet zvjezdica i uživajte u potpuno novoj dimenziji filma!

RealD 3D u multipleksima CineStar – toliko stvaran da je nestvaran!
RealD je predvodnik 3D tehnologije i najrašireniji svjetski 3D sustav. U potpunosti je digitaliziran tako da se pomoću njega doživljava zapanjujuće realistično i osvajajuće iskustvo. Za razliku od davnih dana i početaka 3D-a obilježenih naočalama od papira, RealD naočale izgledaju poput sunčanih, dizajnirane su da ugodno pristaju licu, mogu se jednostavno nositi i preko dioptrijskih naočala, te su ekološki u potpunosti prihvatljive. RealD 3D predstavlja novu generaciju zabave, s jasnom i potpuno realnom slikom, toliko živopisnom da imate osjećaj kako ste zakoračili u film. RealD 3D dodaje dubinu i stavlja vas u samo srce akcije, bez obzira putujete li neotkrivenim krajolicima ili se izmičete raznim objektima koji odjednom putuju dvoranom oko vas.
Svako oko vidi malo drugačiju sliku, a naš mozak ih spaja u jednu savršenu. Razlika u slikama pomaže mozgu da određuje dubinu i udaljenost. RealD koristi te karakteristike ljudske percepcije kako bi stvorio 3D sliku. Tijekom snimanja, posebne 3D kamere snimaju dvije slike, simultano s različitim perspektivama lijevog i desnog oka. S najnovijom patentiranom tehnologijom koju koriste vrhunski znanstvenici i istraživači, RealD sustav transformira digitalni projektor u savršeni medij za 3D filmove, osiguravajući točno poklapanje slike lijevog i desnog oka. Slika se projicira na platno i mi vidimo savršeno svijetlu i živopisnu 3D sliku.

eXtreme iskustvo u CineStaru budućnost je filmske zabave!
eXtreme predstavlja ekskluzivan CineStar standard za ljubitelje uzbuđenja i posebnog filmskog doživljaja. Audio-vizualno iskustvo gledanja najvećih blockbuster filmova u našim eXtreme dvoranama će u vama zasigurno potaknuti lučenje adrenalina i val uzbuđenja koji ga prati. Riječ je o dosad tehnički najbolje opremljenim kino dvoranama multipleksa CineStar, tvz. ultimativnim kino dvoranama koje se od regularnih razlikuju po kristalno čistoj slici koju omogućuju posebni digitalni projektori najnovije generacije, laserski preciznom zvuku te srebrnim gigantskim specijalno dizajniranim filmskim platnima. Ako ovome dodamo još i Real D 3D XL, uz najmodernije polarizirane 3D naočale, tada možemo govoriti o potpuno novoj dimenziji koja će gledatelja u CineStaru odvesti na uistinu posebno filmsko putovanje. eXtreme u CineStaru nećete tako lako zaboraviti!
U eXtreme dvoranama se slika projicira iz najmodernijeg Barco DP2K-32B projektora koji je zaslužio mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda kao najsvjetliji kino projektor na svijetu a slika se projicira na najvećim platnima koja su premazana srebrom kako bi se povećala količina svjetla koje se reflektira nazad u publiku. Budući je za gledanje filma u eXtreme dvorani zvuk od iznimne važnosti, sve eXtreme dvorane imaju i najmoderniji JBL zvučni sustav na svijetu.

IMAX – ultimativni doživljaj na srebrnom platnu! Uronite u čarobni svijet filma: najveća slika, najbolji zvuk, neponovljivi 3D.
Ako se sjetimo vremena kada je James Cameron počeo snimati filmove za IMAX, kako je tekao razvoj tehnologije, kakvi znanstvenici i veliki umovi stoje iza cijele priče, te kako je IMAX inspirirao mnoge dok su bili još djeca i promijenio i usmjerio im živote u pravcu znanosti i istraživanja, nismo ni mogli zamisliti da bi to mogla postati naša svakodnevnica. Najbolja tehnička dostignuća svjetske kinematografije dostupna su svakom ljubitelju premium užitka u najboljoj slici, zvuku i 3D specijalnim efektima.
Prva IMAX dvorana u regiji ima ukupni kapacitet od 493 sjedala. Gigantsko IMAX platno premazano je srebrom kako bi se povećala količina svjetla koje se reflektira nazad u publiku, a njegove dimenzije su 24,3 x 13,7 metara, odnosno 333 kvadrata, te veličinom ulazi među tri najveća u Europi. Kako bi se postigao i potpuni zvučni efekt, platno je perforirano tisućama malih rupica kako bi propuštalo zvuk iz zvučnika koji se nalaze iza njega. Posebno dizajnirana dvorana opremljena je s dva IMAX digitalna projektora najnovije generacije koji istovremeno projeciraju sliku na platno. Oni omogućuju iznimno visoku rezoluciju – do 8 puta više razlučivosti slike – i time daleko nadmašuju bilo koji drugi postojeći projekcijski sustav. Ako ovome dodamo još i IMAX 3D, uz najmodernije polarizirane 3D naočale, tada možemo govoriti o potpuno novoj dimenziji koja gledateljima omogućava uistinu posebno filmsko putovanje. IMAX dvorana ima najmoderniji zvučni sustav na svijetu, a stadionski raspored sjedala pod kutom od 45 stupnjeva, uz kristalno jasnu sliku, omogućuje našim gledateljima ne samo da uživaju u filmu, već i da svim svojim osjetilima budu dio istoga. Svakodnevna kalibracija slike IMAX projektora i snažnog zvučnog sistema kojim isti raspolaže osigurava gledateljima kvalitetu prikaza filmova na visokoj razini.

0%