________________________________

________________________________

Prvi koncert iz ciklusa klasične glazbe: Zagreb Trio (p)
press / VIP CLUB,Wednesday 28 December 2011

Prvi koncert iz ciklusa klasične glazbe: ZAGREB TRIO

Prvi koncert iz ciklusa klasične glazbe u Vip clubu održat će se u petak, 30. prosinca, a nastupit će Zagreb Trio u sastavu Danijel Detoni (klavir), Martin Draušnik (violina) i Pavle Zajcev (violončelo). Izvodit će djela Ludwiga van Beethovena i Mauricea Ravela. Koncert će početi u 21 sat, a ulaz je slobodan.

Zagreb Trio osnovan je prošle godine (2010.), a od tada nastupaju diljem Hrvatske i održavaju uspješne koncerte na nizu festivala kao što su Trieste prima i Osorske glazbene večeri. Kao Trio usvršavaju se na seminaru u Weikersheimu, u Njemačkoj, pod mentorstvom članova poznatog Vogler kvarteta, Gerharda Schulza (Berg kvartet), Heimea Müllera (Artemis kvartet) i pijanista Matthiasa Kirschnereita. U sastavu Zagreb Trija nalaze se redom priznati mladi glazbenici Detoni, Draušnik i Zajcev, školovani u Hrvatskoj i inozemstvu pod mentorstvom eminentnih umjetnika te višestruko nagrađivani za svoj rad. Također se mogu pohvaliti i velikim brojem nastupa u Hrvatskoj i šire, kao i suradnjama s cijenjenim simfonijskim orkestrima i dirigentima. Ovim koncertom Zagreb Trio otvara ciklus klasične glazbe u Vip clubu, a izvodit će djela Ludwiga van Beethovena: 2. trio u G-duru za klavir, violinu i vilončelo, op.1, br. 2 (1793/94) i Mauricea Ravela: Trio u a-molu za klavir, violinu i violončelo (1914.)

Danijel Detoni diplomirao je i magistrirao glasovir na Glazbenom sveučilištu Liszt Ferenc u Budimpešti (razred Lászla Baranyayja i Balázsa Kecskésa), a četvrtu je godinu studirao na glavnom pariškom Konzervatoriju u razredu Itamara Golana. Svoja je znanja stjecao i u radu s renomiranim umjetnicima kao što su Pnina Salzman, Emanuel Krasovsky, Hamsa Al-Wadi, Pál Éder, Felix Gottlieb i Dénes Várjon. Kao solist i komorni glazbenik nastupao je na velikom broju festivala u Hrvatskoj i inozemstvu među kojima se izdvajaju Muzički biennale Zagreb, Musica Danubiana (Ljubljana), Dubrovačke ljetne igre, Transeuropéennes (Rouen), Schleswig-Holstein (Hamburg), ReMusica (Priština), Carniarmonie (Udine), Trieste prima (Trst) i drugi. Svirao je uz poznate simfonijske orkestre Hrvatske i Slovenske radiotelevizije, Zagrebačku filharmoniju, Hrvatski komorni orkestar, Beogradsku filharmoniju, Pekinški simfonijski orkestar, Budimpeštanske gudače… Surađivao je s uglednim dirigentima kao što su Pavle Dešpalj, Nikša Bareza, Tonči Bilić, Mladen Tarbuk, Ivan Repušić, Tomislav Fačini, Oliver von Dohnányi, Lior Shambadal, Tan Lihua, Patrick Fournillier, Zoltán Rácz, Vesna Šouc, Carlo Tenan i Claude Brendel.Godine 2008. objavio je prvi nosač zvuka s odabranim glasovirskim skladbama svog oca Dubravka Detonija. Iste godine Hrvatska glazbena mladež proglasila ga je najboljim mladim glazbenikom 2008. godine. Od 2009. podučava na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. (Više informacija na http://www.danijeldetoni.com)

Martin Draušnik je nakon diplome na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (klasa Maje Dešpalj-Begović) nastavio školovanje za violinistu na Hochschule für Musiku Freiburgu (klasa Latice Honde-Rosenberg) i Hochschule für Musik und Darstellende Kunst u Stuttgartu, u klasi jednog od najpoznatijih njemačkih violinista, Ingolfa Turbana. Također je završio studij viole na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (klasa Aleksandra Miloševa). Za vrijeme studija u Njemačkoj, svirao je u Simfonijskom orkestru Jugozapadnog njemačkog radija iz Baden-Badena i Freiburga s kojim je nastupao po svim važnijim europskim gradovima i dvoranama. Draušnik je jedan od osnivača gudačkog kvarteta Porin s kojim je osvojio brojne nagrade. Nastupao je u Hrvatskoj, Austriji, Italiji i Njemačkoj, a kao solist je svirao uz Zagrebačku filharmoniju i Ansambl Cantus. Od 2006. koncertni je majstor komornog ansambla I Virtuosi di Paganini pod umjetničkim vodstvom Ingolfa Turbana, a od 2011. i Zagrebačke filharmonije. Kao koncertmajstor nastupa i sa Varaždinskim, Zadarskim komornim orkestrom te Ansamblom Cantus. U listopadu 2010. postaje asistent na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.

Violončelist Pavle Zajcev završio je Muzičku akademiju u Zagrebu u klasi Valtera Dešpalja i poslijediplomski studij na Muzičkoj akademiji u Baselu u klasi Ivana Monighettija. Održao je brojne recitale, a kao solist nastupao je uz Zagrebačku filharmoniju, Zagrebačke soliste, Simfonijski orkestar Hrvatske radiotelevizije, Hrvatski komorni orkestar i Varaždinski komorni orkestar. Ostvario je snimke za Hrvatski radio od kojih je Koncert za violončelo Pavla Dešpalja osvojio Porina 2001. godine. Od 1997. do 2002. godine svirao je u Zagrebačkom klavirskom triju s kojim je zabilježio pobjede na natjecanjima i osvajao nagrade te pohađao majstorske tečajeve kod gudačkih kvarteta Borodin, Juilliard i Emerson, kao i kod Isaaca Sterna i Leona Fleishera. Od 2003. do 2010. godine Pavle Zajcev solo je violončelist Simfonijskog orkestra Hrvatske radiotelevizije, a od 2005. docent je za komornu glazbu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Na inicijativu Hrvatske glazbene mladeži u ljeto 2011. preuzima umjetničko vodstvo novo osnovanog Komornog gudačkog orkestra. Iste godine upisuje i studij dirigiranja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi mo. Uroša Lajovica.

Program Vip cluba

Nakon više od dvije godine trajanja radova, na atraktivnoj lokaciji u podrumu Gradske kavane na glavnom Trgu, otvoren je novi Vip club. Na samom početku kreće s dvije vrste programa - u večernjim satima, od 20 do 23 sata, na rasporedu je koncertni program, dok nakon 23 sata kreće noćni, klupski program. Pet dana u tjednu, od utorka do subote, na večernjem programu kluba naći će se koncerti različitih glazbenih stilova, od jazza, fada i klasične glazbe do rock, indie, alternativne i elektronske glazbe, a noć za noć redat će se klupski programi DJ-a i njihovih gostiju.

Osmišljen kao mjesto održavanja različitih vrsta događanja, Vip club će kontinuirano predstavljanti široki spektar kulturnih i zabavnih programskih sadržaja. Iako mu se koncept prvenstveno bazira na koncertima i clubbingu, klub će se u budućnosti posvetiti i kulturnim događanjima kao što su promocije, predavanja i manje kazališne predstave te će zaživjeti i preko dana u formi caffe bara, čime zagrebačka društvena i kulturna scena dobiva novo mjesto, ne samo večernjeg i noćnog, već i dnevnog okupljanja.

Program za prosinac je u nastavku.

KLUPSKI PROGRAM / PROSINAC 2011.
Utorak::27/12/11