________________________________

________________________________

12 najboljih kreativaca preživjelo Sudnji Dan (p)
press / ,Sunday 02 October 2011

Zagreb, 2. listopada 2011.- Nezavisni festival kreativnih komunikacijai jedini koji nagrađuje same autoreSudnji Dan prošao je bučno baš kao što se i najavljivalo. Betonsko podzemljeMuzeja suvremene umjetnosti se u subotu 1. listopada pokazalo kao sigurno sklonište za preživljavanje kreativnih potencijala progonjenih u uvjetima brutalnetržišne kompeticije. U prepunom podrumu u kojeg su se ugurali mnogobrojni dizajneri, glumci, ilustratori, kompozitori, slikari, DJ-evi, menadžeri, copywriteri, direktori, voditelji, street artisti, fotografi, redatelji, novinari, glazbenici, grafiteri, web-wizzardi, snimatelji, producenti, animatori, studenti, volonteri, prijatelji i fanovi, najboljih 12 kreativaca, koje je odabrao prijeki sud od 180 stručnjaka, te poseban Žiri klijenata, dobilo je priznanja u obliku Ordena Sudnjeg Dana.

Copywriterima godine proglašeni su Tanja Škorić, Ivan Čepelak za TV reklamu „Ono što nemamo čini nas jačima“, a nagradu im je uručio novinar, glazbenik ipublicist Ante Perković, art direktorica dizajnerskog studija Peter Gregson iz Novog Sada Marijana Zarić Ordenom je nagradila Dizajnera godine Igora Penovića za pakiranje pod nazivom „Fresh“. Fotografkinja Ivana Vučić proglasila je Fotografe godine - dvojac Romano Decker i Dejan Kutić za modni editorijal „Kosa“, a najboljem snimatelju Predragu Dubravčiću za TV reklamu „Svaki broj koji poželiš“. Orden su umjesto poznatog prošlogodišnjeg laureata Svena Papaonika uručili voditelji Barbara Kolar i Duško Ćurlić. Glumica Marija Škaričić najboljim glumcem posthumno je proglasila Zorka Rajčićaza TV reklamu „Za sve koji se vole igrati“, dok je redatelj Stanislav Tomić Redateljem godine proglasio Bruna Ankovića za TV reklamu „RBA image“. Autor i urednik portala Indeks.hr Matija Babić Web-čarobnjakom proglasio je Elvisa Mehmedovića, autora web stranice slijepih i slabovidnih Novi Život, a basist legendarne grupe Boa i izvršni tajnik Hrvatske glazbene unije Zvonimir Bučević Buč je Kompozitorom godine proglasio Dubravka Robića za glazbu u TV reklami „Svaki broj koji poželiš“.U kategoriji Ilustrator godine Orden Sudnjeg Dana iz ruku slikarice, ilustratorice i dizajnerice Sanje Pribić dobla je Marijana Jelić, za seriju ilustracija „Čudesna kuharica Lize Brljize“, dok je Animatorom godine redatelj, dizajner i animator Goce Vaskov proglasio Toma Vujnovića za postprodukciju na TV reklami „RBA image“.

S ciljem da podrže i inspiriraju nove generacije kreativaca u kategoriji Mlada nada, ekipa Sudnjeg Dana je ove godine udružila snage s Veleposlanstvom Kraljevine Nizozemske. Najperspektivniju Mladu nadu vode na europski dizajnerski hotspot - Dutch Design Week u Nizozemsku, u ulozi specijalnog reportera Sudnjeg Dana. Ovu nagradu je dobio Alen Vuković, s Grafičkog fakulteta u Zagrebu za odjavnu špicu filma 'Koko i duhovi', a orden mu je uručila nizozemska veleposlanica Stella Ronner-Grubačić. Poseban Žiri klijenata kojeg čini 30 članova, predstavnika hrvatskih tvrtki i institucija iz komercijalnog i neprofitnog sektora Suradnikom godine proglasio je copywritera Sinišu Waldingera, za TV reklamu Ožujskog piva „ 2 hrvata, 3 političke stranke“,a orden mu je uručila Mirjana Medenjak, Marketing Managerica Red Bull Adria.

Okupljeniu podzemlju Muzeja suvremene umjetnosti u sklopu izložbe Piss of Artstavili su u pogon umjetničke instalacije - 12 TOI TOI mobilnih WC-a, koje su različiti umjetnici oslikali samo za ovu prigodu. Nakon dodjele ordena koju su vodili Barbara Kolar i Duško Ćurlić krenuo je nezaboravan party Sudnjeg Dana,a za uzavrelu atmosferu dostojnu apokalipse pobrinuli su se DJ Rea, DJ Freez, DJ June 22, DJ Sanjin i DJ Volta. Svi koji misle da se mogu opustiti nakon ovogodišnjeg Sudnjeg Dana grdno se varaju jer odbrojavanje za Sudnji Dan 2012. već je počelo.

Nezavisni festival kreativnih komunikacija od 2010. organizira neprofitna udruga Kulturna ofenziva, čiji je primarni cilj promicanje autorstva i kreativnosti. Sudnji Dan namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima. Festival okuplja hrvatske kreativce iz područja dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije, glume...
Vrijednosti na kojima je Sudnji Dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. 'Nezavisni' u odrednici znači da Sudnji Dan ne ovisi o moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske značajke su NAGRAĐIVANJE AUTORSTVA imenom i prezimenom, BESPLATNA KOTIZACIJA te brojčano VELIKI ŽIRI koji ocjenjuje online, čime se osigurava nepristranost i objektivnost. Svi sudionici festivala u natjecateljskom dijelu bore se za 12 ORDENA SUDNJEG DANA. Jedna od kategorija namijenjena je isključivo studentima - nagrada Mlada nada. Također, ove godine Sudnji Dan uvodi tzv. nagradu klijenata, koju dodjeljuje specijalni žiri sastavljen od predstavnika tvrtki i organizacija naručitelja. Sudnji Dan održava se radom volontera te uz pomoć sponzorstava i donacija. Želite li nas podržati, možete nam se javiti na mail dolazi@sudnjidan.org ili posjetiti naše facebook-stranice www.facebook.com/sudnjidan. Drugu godinu zaredom, nezavisni festival kreativnih komunikacija SUDNJI DAN održava se 1. listopada 2011., u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu. Sve vijesti o Sudnjem Danu nalaze se na www.sudnjidan.org i na www.facebook.com/sudnjidan

0%