________________________________

________________________________

LOUDER THAN LIFE festival II 10. srpnja 2011. u Močvari! (p)
press / ,Wednesday 22 June 2011

Već i ptičice na grani cvrkuću o nadolazećem , najboljem underground Rock festivalu sa fenomenalnom vibrom na ovoj strani svijeta!

Budite spremni jer LOUDER THAN LIFE , pt. II zatresti će vaš svijet kao nitko i ništa do sada! Na 2 stagea izredati će se izvođači koji trenutno 'žare i pale' domaćim i inozemnim pozornicama, klubovima, festivalima..

Mjesto radnje je klub MOČVARA.
Datum radnje 10.7.2011.
Cijena radnje je 70 kn u pretprodaji te 100 kn na dan koncerta.

Pretprodajna mjesta :
knjižara ROCKMARK, Berislavićeva 13, Zagreb
DIRTY OLD SHOP,Tratinska 22 , Zagreb
klub MOČVARA, Trnjanski nasip bb , Zagreb

LINE UP 2011 :

Najavljeno je sveukupno 7 bendova uz 'headlinere' KARMA TO BURN (usa), stare miljenike zagrebačke publike. Nakon raspada nikad prežaljenih Kyuss, uspjeli su se održati kao entitet dovoljno jak da utabaju staze i naprave golem utjecaj na generacije bendova koje su došle nakon njih, Ovaj trio je prošao sve i svašta, rehabilitacije, probleme, raspad i ponovno okupljanje. Niakda nisu bili jači i uvjerjliviji. Sa revitaliziranom karijerom ništa im ne može stati na put. Sa novim albumom ispod pojasa (sniman u studiju velikog Dave Grohla), benzinom u venama i riffovima koji se ispaljuju bez presedana kao u nekom starom ratnom filmu. Sveukupno ovo će im biti treće gostovanje u glavnom nam gradu. Upozorili smo vas..

U slučaju da već niste čuli za ime THE : EGOCENTRICS (ro), posjet ovoj Rock svetkovini je još jedan razlog više da ispravite učinjenu si nepravdu. Izvode mješavinu psihodeličnog jam stoner Rocka, prošaranog soulom koji vas tjera da razgovarate sa samim Svemirom. Ovaj trio , tj. Sveti gral rumunjske scene (da,dobro ste čuli..) je melem za uši , duh i osjetila. Slave ih kao predvodnike nove scene i dižu u nebesa svi relevantniji časopisi zaduženi za ovakav izričaj. Instrumentalan su band, imaju dva objavljena albuma za kultni Nasoni Records iz Berlina te ih zovu na sve strane da dođu demonstrirati svoju vještinu. Dan prije Zagreba sviraju na velikom Stoned From The Underground festivalu gdje će dijeliti pozornicu sa Monster Magnet, Valient Thorr, Church Of Misery, Jex Thoth, Vibravoid, EyeHateGod itd. Pred hrvatsku publiku stati će prvi puta. Nećemo ih razočarati....

Kao malo osvježenje i znak da Rock ne mora nužno biti onakav kakvog ga se stereotipno zamišlja, odlučili smo dovesti 'đavlu ispale iz torbe' , legendarni splitski sastav zvan ESSENCE (cro). Izvorno nastao daleke 1998.g. Band koji je kroz karijeru doista puno radio , napredovao i u neku ruku se 'skrivao' ispod radara i dometa većih afiniteta. Mnogobrojne svirke , izdanja i prolivenog znoja rezultiralo je super mješavinom raznih stilova u kojem su uspjeli naći svoj vlastiti zvuk i recept. Na svom putu svirali su sa velikanima poput Today Is The Day , Jucifer, Cripple Bastards, From Ashes Rise, Nomeansno , Dismember...Zamislite ih kao da Converge 'zašprehavaju' High On Fire da 'zabriju' sa The Melvins , koji žele da Tool sviraju poput Mastodon sa povremenim izletima u Sleep i Neurosis potragu za davno izgubljenim ratničkim vremenima i pohodima. Sve to začinjeno teškim adrenalinom, polomljenim ritmovima , zeznutim riffovima i velikim količinama obmanjujućih tekućina. Nikako ne propustiti...

UMOR (cro) je dobro nam znani zagrebački četverac.Postoje od 2007., izdali su dva materijala te odsvirali mnogobrojne koncerte i par europskih turneja. Za sebe kažu otprilike ovako : '' Muško plakanje, spori crust iretroflojdovski hommage u niskom štimovlju, objedinjuju glavne karakteristike ovog vokalno-instrumentalnog pokreta, koji je dijelio pozornicu sa bendovima poput Saviours, Cough, US Christmas, štujući nesvete dogme riffa i dileja, kročajući odvažno u mitske sonične bitke okrunjene epskim 20-tominutnim pražnjenjima misli, duša i iznutrica.''

SHE LOVES PABLO (cro) je postao sinonim za dobar provod, mrdanje bokovima i 'groove' od kojeg se srce steže. Od početno zamišljene 'duo' postave , s vremenom su se pretvorili u četveročlanu sviračku mašinu zavidnih sposobnosti. Nakon par demo snimki , prvog službeno objavljenog albuma ''Mother Of All'' iz 2009. te hvalospjeva na račun istog sa svih strana svijeta , početkom ove godine izdaju novi singl i spot za pjesmu ''Gamblin' ''.Nove snimke su u planu a kako zvuče u prirodnoj okolini tj. na pozornici, uvjerite se sami.

Iz susjedstva , točnije iz Beograda stižu nam TEMPLE OF THE SMOKE (srb). Zvuk u kojem su postavili temelje svog hrama može se opisati kao uglavnom instrumentalno hodočašće, koje počinje sa psihodeličnom i space rock tradicijom, nastavlja se preko ambijentalnih i drone zvučnih valova , kraut/prog rocka 70tih, mješavinom post rocka i tvrdih roots dubova, a završava u elementima trip hopa, hard rock i stoner zvuka, elektronike i ostalih ‘crossover’ eksperimenata. Inspirirani lokalnom i globalnom politikom, beskrajnim prostranstvima svemira, psihodeličnim fantazmagorijama i vizijama, naučnom fantastikom, filmom i književnošću, TEMPLE OF THE SMOKE svoju poruku prenose naoružani arsenalom ‘vintage’ lampaških pojačala, laboratorijom analognih i digitalnih efekata i sintisajera, kao i riznicom semplova preuzetih iz popularne kulture i povijesti.

KILLED A FOX (cro) definitvno nisu pripadnici Društva za zaštitu životinja niti te iste životinje tretiraju sa nepoštovanjem. Upravo suprotno. Bend je izniknuo prije par godina kao dobrodošlo i iznimno zanimljivo pojačanje zagrebačkoj alternativnoj sceni. Imali su već dobar niz nastupa po Hrvatskoj i okolici, a sa svojim debitantskim albumom ''Fluorescence'' iz 2009. godine, Killed A Fox pokazuju da misle pos'o. Njihov glazbeni identitet počiva na zvucima alternativnog rocka sa iznimnim osjećajem za čvrstinu ritma i melodije, a ne libe se niti zaći u psihodelično eksperimentalne sfere. Dodajmo tome još i utjecaj stoner rocka, a bogme i post-grunge velikana i dobili ste bend koji baca u trans i sebe i publiku, te otvara vrata kozmičkom sjedinjenju starog i mladog.

LIVE PERFORMANCES & SONGS : www.myspace.com/louderthanlifefestival

0%