MAXtv FILMOMANIJA 4 od 26.1. do 6.2.2011. u kinu Movieplex (p)
press,Friday 28 January 2011

NOVI FILMOVI REDATELJA KENA LOACHA, DANNYJA BOYLEA,
DARRENA ARONOFSKOG I ABBASA KIAROSTAMIJA
NA MAXtv FILMOMANIJI 4
OD 26.1. DO 6.2. U KINU MOVIEPLEX (CENTAR KAPTOL)

Osobito nam je zadovoljstvo predstaviti Vam kompletan program MAXtv Filmomanije 4 koja će se u razdoblju do 26. siječnja do 6. veljače održati u kinu Movieplex (Centar Kaptol). Pored nagrađivanih filmova na najvećim svjetskim filmskim festivalima koje smo već najavili (O bogovima i ljudima, Čovjek koji vrišti, Prijestupna godina i Tihe duše) u programu revije prikazat će se i najnovija filmska ostvarenja uglednih svjetskih redatelja kao što su Ken Loach, Danny Boyle, Darren Aronofsky i Abbas Kiarostami.

MAXtv Filmomanija 4 svečano će se otvoriti u srijedu, 26. siječnja u kinu Movieplex (Centar Kaptol), a tom prilikom bit će prikazan film 'Crni labud' (Black Swan), redatelja Darrena Aronofskog, čija je glavna glumica Natalie Portman nagrađena Zlatnim globusom u kategoriji najbolje ženske uloge. Uz Portman, u jednom od kritički najhvaljenijih filmova godine glavne uloge tumače i Mila Kunis, Vincent Cassell i Wynona Ryder.

Svoju filmsku premijeru na MAXtv Filmomaniji 4 doživjet će i novi film Oskarovca Dannyja Boylea – '127 sati' (127 Hours). Film čiji je glavni glumac James Franco nominiran za nagradu Zlatni globus u kategoriji najbolje muške uloge također je jedan od najhvaljenijih prošle godine. Pored Boyleovog filma, prikazat će se i novi film redatelja Kena Loacha 'Irski put' (Route Irish) prikazan u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Cannesu. Posebna poslastica MAXtv Filmomanije 4 zasigurno će biti novi film redatelja Abbasa Kiarostamija 'Provjerena kopija' (Copie Conforme) čija je glavna glumica Juliette Binoche proglašena najboljom na filmskom festivalu u Cannesu.

Od ostalih filmova koji će se prikazivati tijekom revije svakako treba izdvojiti i dokumentarni film 'The Doors: When You're Strange' (When You're Strange) prikazan u službenoj konkurenciji na filmskim festivalima u Sundanceu i Berlinu, film 'Utroba' (Womb) prikazan u službenoj konkurenciji filmskih festivala u Locarnu i Torontu, 'Dobro srce' (Good Heart) prikazan u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Goteborgu, 'Kaboom' (Kaboom) prikazan u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Torontu, 'Lovac' (Hunter) prikazan u službenoj konkurenciji filmskih festivala u Berlinu i Torontu, 'Oluja' (The Tempest) prikazan u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Veneciji i 'Projekt Frankenstein' (Szelid Teremtes – A Frankenstein-Terv) prikazan u službenoj konkurenciji filmskog festivala u Cannesu.

„Izuzetno smo ponosni što i ove godine kao generalni pokrovitelj imamo mogućnost doprinijeti organizaciji Revije dobrog filma. MAXtv Filmomanija 4 publici će predstaviti izbor zanimljivih i nagrađivanih filmova s vodećih prošlogodišnjih filmskih festivala. Za sve korisnike koji neće imati mogućnost pridružiti nam se u kinu Movieplex, najzanimljiviji filmski naslovi biti će dostupni u sklopu MAXtv videoteke odmah po završetku revije. Film o Doorsima, primjerice, u našu videoteku stiže već 28. siječnja - neposredno nakon prve projekcije“, izjavila je Maja Weber, direktorica Odjela za odnose s javnošću HT-a.

Kao i na prijašnjim revijama, tako i na ovoj američka produkcija neće ostati zakinuta pa će budući posjetitelji uživati u pravoj filmskoj poslastici, filmu 'Pustite me unutra' (Let Me In) redatelja Matta Reevesa – iznimno hvaljenog remakea švedske filmske senzacije 'Neka uđe onaj pravi'. Tu su i film 'Nikad me ne ostavljaj' (Never Let Me Go) s Keirom Knightley, Carrey Mulligan i Andrewom Garfieldom u glavnim ulogama te komedija 'Ljubav i ostale droge' (Love and Other Drugs) čiji su glavni glumci – Anne Hathaway i Jake Gyllenhaal – nominirani za Zlatni globus u kategorijama najbolje ženske i muške uloge.

Posebno treba izdvojiti da će se u sklopu MAXtv Filmomanije 4 prikazati i hrvatski film 'Show Must Go On' redatelja Nevija Marasovića, dobitnika nagrade za scenarij, debitanta, specijalne efekte i nagrade kritike na posljednjem Pulskom filmskom festivalu, u kojem glavne uloge tumače Sven Medvešek i Nataša Dorčić.

U programu MAXtv Filmomanija Junior bit će prikazan Europski animirani hit 'Barry i disko crvi' (Disco Ormene), sinkroniziran na hrvatski jezik, redatelja Thomasa Borcha Nielsena.

Projekcije filmova biti će prikazivane svakoga radnog dana u terminima od 16:00, 19:00 i 21:00 sati, a vikendom, osim navedenih termina, projekcije će ići i od 11:00 i 13:00 sati. Svakoga radnog dana bit će prikazano po 6 filmova, a vikendom 7.

Karte za sve projekcije nalaze se u prodaji na blagajni kina, a rezervacije su moguće preko službene stranice kina Movieplex (www.movieplex.hr).

O FILMOVIMA

127 SATI / 127 HOURS
SAD, Velika Britanija
Režija: Danny Boyle
Scenarij: Danny Boyle i Simon Beaufoy
Uloge: James Franco, Amber Tamblyn i Kate Mara
Sinopsis: Novi film film Dannyja Boylea, dobitnika Oscara za film "Milijunaš s ulice". Ovo je nevjerojatna istinita priča o penjaču Aronu Ralstonu koji se bori za goli opstanak nakon nesreće koja mu se dogodila usred opustošene litice po kojoj se penjao u Utahu. U sljedećih pet dana, zarobljen ispod velikog kamena bez mogućnosti micanja, Ralston će preispitati svoj život i shvatiti da ima snage i volje za oduprijeti se smrti, popeti uz liticu i pronaći spas. Tijekom svog putovanja, Ralston će se prisjetiti svojih prijatelja, ljubavi, obitelji i dviju penjačica koje je upoznao netom prije nesreće. Hoće li upravo one biti posljednje osobe koje je Ralston upoznao u svom životu? Film je nominiran za tri nagrade Zlatni globus, među kojima je i ona za najboljeg glumca (Franco).
Nagrade i festivali: Tri nominacije za Zlatni globus 2011 – najbolji glumac, najbolji scenarij, najbolja glazba

CRNI LABUD / BLACK SWAN
SAD
Režija: Darren Aronofsky
Scenarij: Mark Heyman, Andres Heinz i John J. McLaughlin
Uloge: Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel i Winona Ryder
Sinopsis: Darren Aronofsky, redatelj kultnih filmova "Rekvijem za snove" i "Hrvač" predstavlja svoje novo nezaboravno ostvarenje: "Crni labud". Riječ je o psihološkom trileru smještenom u baletni svijet New Yorka u kojem se prima balerina Nina odjednom pronađe u moru opasnih intriga koje nastaju dolaskom njezine nove suparnice. Dok se njihovo rivalstvo pretvara u izopačeno prijateljstvo, Nina sve više upoznaje svoju mračnu stranu koja prijeti da ju uništi…
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Venice Film Festival 2010; Službena konkurencija - Toronto Film Festival 2010; Četiri nominacije za Zlatni globus 2011 – najbolji film, najbolji redatelj, najbolja glumica, najbolja sporedna glumica

ČOVJEK KOJI VRIŠTI / UN HOMME QUI CRIE
Francuska, Belgija, Čad
Režija: Mahamat-Saleh Haroun
Scenarij: Mahamat-Saleh Haroun
Uloge: Youssouf Djaoro, Dioucounda Koma i Emile Abossolo M'bo
Sinopsis: Chad, današnje doba. Adam, čovjek od 60-ak godina, bivši prvak u plivanju, čuvar je bazena u hotelu N’Djamena. Kada hotel preuzmu novi vlasnici Kinezi, Adam mora prepustiti posao svom sinu Abdelu. Strašno je uvrijeđen i osjeća se poniženim. Zemlju razara građanski rat. Pobunjeničke snage napadaju vladu. Vlasti zahtijevaju da narod doprinese „ratnim naporima“ na način da daju novac ili „dobrovoljce“ koji su dovoljno stari da se odupru napadačima. Šef okruga konstantno maltretira Adama da da svoj doprinos. No Adam je bez novaca. Ima jedino sina…
Nagrade i festivali: Nagrada žirija - Cannes Film Festival 2010; Službena konkurencija - Karlovy Vary Film Festival 2010

DISKRETNO VJENČANJE / NUNTA MUTA
Rumunjska, Luksemburg, Francuska
Režija: Horatiu Malaele
Scenarij: Adrian Lustig i Horatiu Malaele
Uloge: Meda Andreea Victor, Alexandru Potocean i Valentin Teodosiu
Sinopsis: Malo selo u Rumunjskoj 1953. godine, mladi par se upravo sprema vjenčati. Gosti dolaze, gozba je pripremljena i sve je spremno za ceremoniju. Iznenada, pojavljuje se ruska vojska, Staljin je mrtav, proglašen je dan žalosti, te imaju jedan sat da prekinu sve. No, oni ipak odlučuju slaviti… samo potiho.

DOBRO SRCE / THE GOOD HEART
Danska, Island, SAD, Francuska, Njemačka
Režija: Dagur Kári
Scenarij: Dagur Kári
Uloge: Paul Dano, Brian Cox i Bill Buell
Sinopsis: Brian Cox glumi Jacquesa, mrzovoljnog vlasnika opskurnog njujorškog bara koji je dom velikom broju profesionalnih pijanaca. Jacques se predano ubija pićem i cigaretama kada upoznaje Lucasa, mladog beskućnika koji je digao ruke od života. U želji da netko nastavi tradiciju bara, a Jacques Lucasa smatra dostojnim nasljednikom, uzima ga pod svoje okrilje i uči ga muškim postulatima svog alkoholičarskog bara: nema novih mušterija, nema prijateljstva s mušterijama i, najvažnije, nema žena. Lucas brzo uči, no njihovo je prijateljstvo stavljeno na kušnju kad se u baru pojavi izbezumljena, ali prekrasna April tražeći zaklon, a Lucas zahtijeva da joj pomognu.
Nagrade i festivali: Službena konkurencija – Goteborg Film Festival 2010

IRSKI PUT / ROUTE IRISH
Velika Britanija, Francuska, Italija, Belgija, Španjolska
Režija: Ken Loach
Scenarij: Paul Laverty
Uloge: Mark Womack, Andrea Lowe i John Bishop
Sinopsis: U listopadu 2004. Fergus, bivši specijalac, nagovorio je Frankiea da se priključi njegovom timu u Baghdadu. 10.000 funti mjesečno, oslobođeno poreza. To je njihova posljednja prilika da se obogate u ratu. Obojica riskiraju živote u gradu prepunom nasilja, terora i pohlepe, preplavljenom milijunima američkih dolara. U rujnu 2007. Franike pogiba u najopasnijoj ulici u gradu – Irski put. Fergus odbacuje službeno objašnjenje i, tjeran krivnjom, vraća se u Liverpool gdje započinje vlastitu istragu o smrti svog prijatelja.
Nagrade i festivali: Službena konkurencija – Cannes Film Festival 2010

KABOOM / KABOOM
SAD, Francuska
Režija: Gregg Araki
Scenarij: Gregg Araki
Uloge: Haley Bennett, Thomas Dekker i James Duval
Sinopsis: Smithova svakodnevica u studentskom domu – druženje sa sarkastičnom prijateljicom Stellom, petljanje sa slobodoumnom London, žudnja za predivnim, ali tmurnim cimerom Thorom – sve se to okrene naopačke nakon jedne sudbonosne, zastrašujuće noći. Halucinirajući od nekih droga koje je te večeri konzumirao, Smith je uvjeren da je svjedočio morbidnom ubojstvu zagonetne crvenokose djevojke koja ga proganja u snovima. Ono što otkriva dok pokušava saznati istinu, gura ga sve dublje i dublje u tajnu koja će zauvijek promijeniti ne samo njegov mladi život već sudbinu cijelog svijeta.
Nagrade i festivali: Queer Palm – Cannes Film Festival 2010; Službena konkurencija – Toronto Film Festival 2010

LOVAC / SHEKARCHI
Iran, Njemačka
Režija: Rafi Pitts
Scenarij: Rafi Pitts
Uloge: Rafi Pitts, Mitra Hajjar i Malek Jahan Khazai
Sinopsis: Nedavno pušten iz zatvora, Ali se od svog povratka doista trudi. Unatoč tome što radi noću, pokušava provesti većinu vremena sa svojom prekrasnom ženom i njihovom kćerkicom. Kako bi izbjegao stres gradskog života, Ali se vraća svojoj omiljenoj razonodi, lovu u skrovitoj šumi sjeverno od grada. No dešava se tragedija jer njegova žena Sara slučajno pogiba u policijskoj pucnjavi. Nakon dugog i frustrirajućeg boravka u policijskoj stanici, Alijeva potraga za nestalom šestogodišnjom kćerkom završava užasom koji ga gura preko ruba. Usred bijela dana, na najprometnijim gradskim autocestama on nasumično puca i ubija dva policajca…
Nagrade i festivali: Službena konkurencija – Berlin Film Festival 2010; Toronto Film Festival 2010

LJUBAV I OSTALE DROGE / LOVE AND OTHER DRUGS
SAD
Režija: Edward Zwick
Scenarij: Charles Randolph, Edward Zwick i Marshall Herskovitz
Uloge: Jake Gyllenhaal, Anne Hathaway, Judy Greer, Oliver Platt
Sinopsis: Maggie je privlačna, slobodoumna djevojka koja neće dopustiti nikome i ničemu da ju sputava u njezinim naumima. Ali uskoro upoznaje sebi ravnog - Jamieja Randalla čiji nemilosrdan i gotovo nepogrešiv šarm savršeno funkcionira kod djevojaka, ali i u prodaji farmaceutskih proizvoda. Njihova međusobna veza oboje će ih uhvatiti potpuno nespremne i uskoro će se oboje naći pod utjecajem najsnažnije droge koja postoji: ljubavi.
Nagrade i festivali: Dvije nominacije za Zlatni globus 2011 – najbolji glumac, najbolja glumica

NIKAD ME NE OSTAVLJAJ / NEVER LET ME GO
Velika Britanija, SAD
Režija: Mark Romanek
Scenarij: Alex Garland prema knjizi Kazua Ishigura
Uloge: Keira Knightley, Carey Mulligan i Andrew Garfield
Sinopsis: Kathy, Tommy i Ruth žive u svijetu i vremenu koji bi nam mogli biti poznati, ali zapravo nisu slični ničemu što znamo. Svoje djetinjstvo provode u Hailshamu, naizgled idiličnom engleskom internatu. Nakon što napuste sigurnost škole i otkriju zastrašujuću istinu o sebi, moraju se boriti s dubokim osjećajima ljubavi, ljubomore i izdaje koje ih prijete razdvojiti zauvijek…
Nagrade i festivali: Službena konkurencija – Toronto Film Festival 2010

O LJUDIMA I BOGOVIMA / DES HOMMES ET DES DIEUX
Francuska
Režija: Xavier Beauvois
Scenarij: Xavier Beauvois i Etienne Comar
Uloge: Lambert Wilson, Michael Lonsdale i Olivier Rabourdin
Sinopsis: Samostan u planinama Magreba, 90-ih godina prošlog stoljeća… Osam francuskih monaha harmonično žive uz svoju braću muslimane. No nasilje i teror polagano preplavljuju regiju. Unatoč sve većoj opasnosti koja ih okružuje, svećenici odlučuju ostati – pod bilo koju cijenu – a njihova je odluka svakoga dana sve čvršća…
Nagrade i festivali: Grand Prix – Cannes Film Festival 2010

OLUJA / THE TEMPEST
SAD
Režija: Julie Taymor
Scenarij: Julie Taymor prema drami Williama Shakespearea
Uloge: Helen Mirren, Russell Brand, Alfred Molina, Felicity Jones, Chris Cooper i Djimon Hounsou
Sinopsis: Adaptacija istoimenog Shakespeareovog mističnog trilera. Glavna junakinja filma, Prospera, za kaznu je poslana sa svojom četverogodišnjom kćerkom na putovanje brodom u nepoznatom pravcu. Prospera će se uskoro naći na magičnom otoku na kojem nema civilizacije pa će tako majka ujedno postati i očinska figura četverogodišnjoj Mirandi. To će dovesti do epskog sukoba između Prospere i Calibana...
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Venice Film Festival 2010, New York Film Festival 2010

PRIJESTUPNA GODINA / AÑO BISIESTO
Meksiko
Režija: Michael Rowe
Scenarij: Lucia Carreras i Michael Rowe
Uloge: Monica del Carmen, Gustavo Sánchez Parra i Armando Hernández
Sinopsis: Laura ima 25 godina. Po zanimanju je novinarka, nije u vezi i živi u malom stanu u Mexico Cityju. Nakon niza kratkih avantura, upoznaje Artura. Nakon što prvi put vode ljubav, ona je duboko potresena. Upuštaju se u intenzivnu i vatrenu seksualnu vezu u kojoj se užitak, bol i ljubav spajaju u jedno. Kako prolaze dani koje Laura savjesno križa na kalendaru, njezina tajna izlazi na površinu, gurajući Artura do krajnjih granica.
Nagrade i festivali: Caméra d'Or (najbolji debitantski film) – Cannes Film Festival 2010; Službena konkurencija - Toronto Film Festival 2010

PROJEKT FRANKENSTEIN / SZELÍD TEREMTÉS - A FRANKENSTEIN-TERV
Mađarska, Njemačka, Austrija
Režija: Kornél Mundruczó
Scenarij: Kornél Mundruczó
Uloge: Rudolf Frecska, Lili Monori i Kornél Mundruczó
Sinopsis: Nekoć davno, mladi čovjek je odgajao sina. Nakon godina provedenih u instituciji, 17-godišnji Rudi vraća se kući sa željom da se uklopi u obitelj. Vraća se majci u nadi da naići na odobravanje, naklonost i, najvažnije, dobiti odgovor na pitanje tko mu je otac, ali shvaća da nije dobrodošao. Gotovo slučajno, Rudi dospije na casting za film. Redatelj je očaran njegovom nevinošću i misli da je pronašao glumca za glavnu ulogu. Ali užasan događaj kompromitira Rudijeve dobre namjere. On postaje traženi ubojica i redatelj shvaća da je Rudi, taj osebujni i tihi dječak, njegov sin i njegova vlastita čudovišna kreacija. Redatelj sada nema drugog izbora osim pridružiti se svome sinu na okrutnom putu i zajedničkoj potrazi za iskupljenjem. Film je inspiriran klasičnim romanom Frankenstein autorice Mary Shelley.
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Cannes Film Festival 2010

PROVJERENA KOPIJA / COPIE CONFORME
Francuska, Italija, Iran
Režija: Abbas Kiarostami
Scenarij: Abbas Kiarostami
Uloge: Juliette Binoche, William Shimell i Jean-Claude Carrière
Sinopsis: Univerzalna priča o susretu muškarca i žene u malom talijanskom gradiću na jugu Toskane. Muškarac je britanski pisac koji je upravo održao predavanje na konferenciji. Žena, Francuskinja, vlasnica je galerije. Na neki način, ovo je priča o Adamu i Evi. Obična priča koja se mogla dogoditi bilo kome, bilo gdje.
Nagrade i festivali: Najbolja glumica - Cannes Film Festival 2010

PUSTITE ME UNUTRA / LET ME IN
Velika Britanija, SAD
Režija: Matt Reeves
Scenarij: Matt Reeves i John Ajvide Lindqvist
Uloge: Kodi Smit-McPhee, Chloe Moretz i Richard Jenkins
Sinopsis: 'Pustite me unutra', film redatelja Matta Reevesa ('Cloverfield') američki je remake hvaljenog i izrazito uspješnog švedskog filma 'Neka uđe onaj pravi' iz 2008. godine. Snimljen prema knjizi priznatog autora Johna Ajvidea Lindqvista, koji je i koscenarist ove nove verzije, film 'Pustite me unutra' priča je o dječaku koji se mora suočiti sa realnošću da mu je jedina prijateljica koju ima zapravo okrutna vampirica.
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Toronto Film Festival 2010

THE DOORS: WHEN YOU'RE STRANGE / WHEN YOU'RE STRANGE
SAD
Režija: Tom DiCillo
Scenarij: Tom DiCillo
Narator: Johnny Depp
Sinopsis: Film nagrađivanog scenarista i redatelja Toma DiCilloa otkiva nikad prije viđene snimke čuvenog benda The Doors i daje novi uvid u revolucionarni utjecaj njihove glazbe i njihovog nasljeđa. Kreativno nadahnuće četvorice briljantnih umjetnika - bubnjara Johna Densmora, gitarista Robbyja Kreigera, klavijaturista Rayja Manzareka i pjevača Jima Morrisona – pretvorilo je Doorse u ikone rock glazbe i jedan od najutjecajnijih bendova uopće. When You're Strange je prvi dugometražni dokumentarni film o njima. Uz pomoć snimaka načinjenih od njihova osnutka 1965. do Morrisonove smrti 1971., film prati bend od hodnika filmske škole na UCLA-u, gdje su se Manzarek i Morrison upoznali, do pozornica rasprodanih dvorana. Naslovljen prema proslavljenoj istoimenoj pjesmi Doorsa, film bilježi stvaranje njihovih šest studijskih albuma u samo pet godina, kao i njihove uzbudljive nastupe uživo. Rijetke cinèma vèritè snimke nude intiman pogled na njihovu glazbenu suradnju – i živote iza pozornice.
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Sundance Film Festival 2009, Berlin Film Festival 2009

THE SHOW MUST GO ON / THE SHOW MUST GO ON
Hrvatska
Režija: Nevio Marasović
Scenarij: Nevio Marasović
Uloge: Sven Medvešek, Nataša Dorčić, Filip Juričić, Amar Bukvić
Sinopsis: Radnja filma je smještena u Zagrebu desetak godina u budućnosti i prati uspješnog i ambicioznog producenta reality showa "Housed", Filipa Dogana. Show "Housed", formom i sadržajem nalik na "Big Brother", traje 180 dana za kojih šest ljubavnih parova boravi u reality show kući sagrađenoj za tu priliku. Kako tijekom trajanja showa, vani započne globalni rat, koji za kratko vrijeme pretvara cijelu Europu u bojno polje, Filip Dogan usmjerava sve svoje napore kako bi sačuvao natjecatelje od istine o vanjskome svijetu.
Nagrade i festivali: Najbolji scenarij, debitant, specijalni efekti i nagrada kritike - Pula Film Festival 2010

TIHE DUŠE / OVSYANKI
Rusija
Režija: Aleksei Fedorchenko
Scenarij: Denis Osokin
Uloge: Yuliya Aug, Igor Sergeev, Yuriy Tsurilo i Viktor Sukhorukov
Sinopsis: Kada Mironova voljena žena premine, on zamoli svog najboljeg prijatelja Aista za pomoć oko posljednjeg ispraćaja prema obredima kulture Merja, prastarog ugro-finskog plemena s područja jezera Nero, slikovitog predjela zapadnog dijela središnje Rusije. Iako se je narod Merja stopio s Rusima u 17. stoljeću, njihovi mitovi i legende i dan danas žive kroz njihove potomke. Dvojica se muškaraca spremaju na put tisućama kilometara preko beskrajne zemlje. Usput, kako je i običaj kod Merja, Miron dijeli svoja intimna sjećanja o svome bračnom životu. Ali dok dolaze na obale svetog jezera gdje će se zauvijek oprostiti od njezinog tijela, Miron saznaje kako nije bio jedini koji je volio Tanyu....
Nagrade i festivali: Najbolja fotografija, FIPRESCI nagrada (nagrada kritike) - Venice Film Festival 2010

UTROBA / WOMB
Njemačka, Mađarska, Francuska
Režija: Benedek Fliegauf
Scenarij: Benedek Fliegauf
Uloge: Eva Green, Matt Smith i Lesley Manville
Sinopsis: Kada se Rebecca vrati u djedovu kuću, susreće Thomasa, svoju simpatiju iz djetinjstva. Thomas ostavlja svoju djevojku Rose i njihova se ljubav nastavlja tamo gdje je stala, sve dok Thomas ne pogine u automobilskoj nesreći. Očajna, mlada žena razmišlja o samoubojstvu sve dok ne pronađe utjehu u ideji o kloniranju. Iako to društvo još u potpunosti ne prihvaća, Rebecca odluči roditi Thomasa i (ponovno) vratiti svoju izgubljenu ljubav u život. Živeći u staroj zabačenoj kući Rebeccinog djeda, Thomas odrasta vjerujući da je njegov otac poginuo u nesreći. Rebecca mu nikada nije spomenula kloniranje. Usprkos njezinoj tajni, Rebecca i Thomas žive gotovo normalan život sve dok Rose ne sazna istinu...
Nagrade i festivali: Službena konkurencija - Locarno Film Festival 2010, Toronto Film Festival 2010

MAXtv FILMOMANIJA JUNIOR

BARRY I DISKO CRVI / DISCO ORMENE
Danska, Njemačka
Režija: Thomas Borch Nielsen
Scenarij: Morten Dragsted
SINKRONIZIRANO NA HRVATSKI!
Sinopsis: Nije lako biti Barry. Crva nitko ne poštuje. Živi na dnu hranidbenog lanca. Ima najdosadniji posao u pogonu za preradu gnoja. Stvoren je za jednoličan život u mraku. Ali jednog dana stara disco ploča potpuno preokreće njegov život. Odjednom shvaća svoju sudbinu: bit će zvijezda najveće svjetske disco grupe “Sunshine Barry i The Disco Worms“! Dobro - nema ruku, nema ritma i nema grupu. Ali Barry kaže: “Uspjet ću, bez obzira na sve!“

Nije ocjenjen